Sv: Staalmannen har vaknat
Staal kommer säkert bli bra för er, men dra inte på så du spricker efter en match mot Sundsvall är du snäll. Visst är tre mål bra men det är mer eller mindre som ett internt träningspass vad gäller motstånd, eller hur!