Håller inte på att spricka, men lite uppblåst är jag nog allt :)
Staalmannen har vaknat
4671 · Nästa » Till forumet
Sv: Staalmannen har vaknat
Staal kommer säkert bli bra för er, men dra inte på så du spricker efter en match mot Sundsvall är du snäll. Visst är tre mål bra men det är mer eller mindre som ett internt träningspass vad gäller motstånd, eller hur!
Staalmannen har vaknat
Sundsvall - MODO 3-8
Kim Staal 3 mål
Staalmannen har vaknat och kommer göra en kanonsäsong....
Kim Staal 3 mål
Staalmannen har vaknat och kommer göra en kanonsäsong....