Staalmannen har vaknat
« Föregående · 4664 Till forumet
Sv: Staalmannen har vaknat
Staal kommer säkert bli bra för er, men dra inte på så du spricker efter en match mot Sundsvall är du snäll. Visst är tre mål bra men det är mer eller mindre som ett internt träningspass vad gäller motstånd, eller hur!
« Föregående · 4664
Kim Staal 3 mål
Staalmannen har vaknat och kommer göra en kanonsäsong....