Kvalserien omgång 4
251823 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvalserien omgång 4
Linköping - Rögle röglespelarna vill visa att Melin inte bestämmer deras resultat och chockar Linköping med 1-8! utklassning!
Brynäs - Skellefteå Saik skrällar och vinner med 4-3 efter straffar!
Hammarby - AIK AIK e vassare och det är ju hemmaplan för båda så.. ja.. 4-3 där med men efter tre perioder!
Brynäs - Skellefteå Saik skrällar och vinner med 4-3 efter straffar!
Hammarby - AIK AIK e vassare och det är ju hemmaplan för båda så.. ja.. 4-3 där med men efter tre perioder!
Kvalserien omgång 4
Tja!
Brynäs-Skellefteå:4-2.
Hammarby-AIK: 3-4 efter straffar.
Linköping-Rögle:3-4 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Brynäs-Skellefteå:4-2.
Hammarby-AIK: 3-4 efter straffar.
Linköping-Rögle:3-4 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://hockeykultur.com
http://hockeykultur.com
Brynäs- Skellefteå 2-4
Hammarby- AIK 4-1