Kvalserien omgång 4
Tja!

Brynäs-Skellefteå:4-2.

Hammarby-AIK: 3-4 efter straffar.

Linköping-Rögle:3-4 efter sudden.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!