Kvartsfinalerna omg. 1
225948 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
HasseT: Det var tre minuter mellan dina inlägg, och du minns inte om det var sundsvall eller huddinge du tippade resultat för... Är det konstigt att _vissa_ ser den här tipparboken som lite, ja, vad säger man, off?
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM: kör man inte.. oj ja just det.. då får jag ändra mitt till sudden mellan Huddinge och aik, var det va?..
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM:
Man lirar hela natten om det behövs.. puckjävulen ska in i mål 8)
Man lirar hela natten om det behövs.. puckjävulen ska in i mål 8)
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Gone: hehe, nähe kör man inte med straffar i sluspelet.. hur avgör man då vem som ska vinna matchen om det är oavgjort efter förläning? fortsätter man spela än mer?
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM: Svårt att tänka mig att hv-DIF avgörs på straffar... om inte Rådbjer har hittat på nåt nytt vill säga.
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Så här tror jag att det slutar:
Leksand-Färjestad 1-4
Luleå-Timrå 3-4 s.d
Modo-Frölunda 4-2
HV71-Djurgården 5-2
FORZA TIMRÅ MOT SEMIN DET BÄR!!!
Leksand-Färjestad 1-4
Luleå-Timrå 3-4 s.d
Modo-Frölunda 4-2
HV71-Djurgården 5-2
FORZA TIMRÅ MOT SEMIN DET BÄR!!!
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad 1-4
Luleå-Timrå: 5-2
Modo-Frölunda: 4-3 sd
HV71-Djurgården: 4-3 sd
Luleå-Timrå: 5-2
Modo-Frölunda: 4-3 sd
HV71-Djurgården: 4-3 sd
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad: 4-3 (sd)
Luleå-Timrå: 1-5
Modo-Frölunda: 0-3
HV71-Djurgården: 4-2
Luleå-Timrå: 1-5
Modo-Frölunda: 0-3
HV71-Djurgården: 4-2
Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Tja!
Leksand-Färjestad:5-4 efter sudden.
Luleå-Timrå:3-4 efter sudden.
Modo-Frölunda:4-2.
HV71-Djurgården:3-2.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Leksand-Färjestad:5-4 efter sudden.
Luleå-Timrå:3-4 efter sudden.
Modo-Frölunda:4-2.
HV71-Djurgården:3-2.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://gd.se
http://gd.se
Kvartsfinalerna omg. 1
MoDo - Frölunda 3-3 (4-3)
Leksand - Färjestad 3-3 (4-3)
Luleå - Timrå 2-4
HV71-Djurgården 3-1
Leksand - Färjestad 3-3 (4-3)
Luleå - Timrå 2-4
HV71-Djurgården 3-1
jag kom inte ihåg om det var huddinge eller sundsvall AIK mötte. Jag hejar på Rögle, och vi kom direkt till kvalserien och slapp komma ihåg matcher!
ha det.