1150x200-matchtipsbanner.jpg

Matchtips

Grupper · 22049 inlägg · 1237 ämnen

Kvartsfinalerna omg. 1


Kvartsfinalerna omg. 1
MoDo - Frölunda 3-3 (4-3)
Leksand - Färjestad 3-3 (4-3)
Luleå - Timrå 2-4
HV71-Djurgården 3-1

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Tja!
Leksand-Färjestad:5-4 efter sudden.

Luleå-Timrå:3-4 efter sudden.

Modo-Frölunda:4-2.

HV71-Djurgården:3-2.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad: 4-3 (sd)

Luleå-Timrå: 1-5

Modo-Frölunda: 0-3

HV71-Djurgården: 4-2

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad 1-4

Luleå-Timrå: 5-2

Modo-Frölunda: 4-3 sd

HV71-Djurgården: 4-3 sd

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad 2-5

Luleå-Timrå 4-3

Modo-Frölunda 3-5

HV71-Djurgården 3-1

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
LHF-TIK 5-1
LIF-FBK 2-5
Modo- VF 4-2
HV71-DIF 5-3

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
LHF-TIK 3-1
LIF-FBK 1-5
Modo- VF 2-4
HV71-DIF 3-3

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
LHF-TIK 4-3
LIF-FBK 1-5
Modo- VF 3-5
HV71-DIF 5-4 str

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Så här tror jag att det slutar:

Leksand-Färjestad 1-4

Luleå-Timrå 3-4 s.d

Modo-Frölunda 4-2

HV71-Djurgården 5-2

FORZA TIMRÅ MOT SEMIN DET BÄR!!!

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM: Svårt att tänka mig att hv-DIF avgörs på straffar... om inte Rådbjer har hittat på nåt nytt vill säga.

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Gone: hehe, nähe kör man inte med straffar i sluspelet.. hur avgör man då vem som ska vinna matchen om det är oavgjort efter förläning? fortsätter man spela än mer?

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM:
Man lirar hela natten om det behövs.. puckjävulen ska in i mål 8)

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM: kör man inte.. oj ja just det.. då får jag ändra mitt till sudden mellan Huddinge och aik, var det va?..

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
HasseT: Det var tre minuter mellan dina inlägg, och du minns inte om det var sundsvall eller huddinge du tippade resultat för... Är det konstigt att _vissa_ ser den här tipparboken som lite, ja, vad säger man, off?

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Gone: jamen ursäkta mig.
jag kom inte ihåg om det var huddinge eller sundsvall AIK mötte. Jag hejar på Rögle, och vi kom direkt till kvalserien och slapp komma ihåg matcher!
ha det.

« · 224592

Tidigare mästare
2005 - eyz59
2006 - Portello
2007 - Sannes
2008 - Vår - Zettergren
2008 - Höst - klimtakjaaka
2008 - Testrunda - Tikfanz
2008/2009 - Team Hudik
2009/2010 - 1. Salcin, 2. ModoEcke, 3. Kakelmannen
2010/2011 - 1. Tikfanz 2. Zettergren 3. Portello
2011/2012 - Höst - 1. andreasknox 2. SwärdH 3. Salcin
2011/2012 - Vår - 1. Kaarlok 2. Salcin 3. kärran
2012/2013 - Höst - 1. renen 2. Wädel 3. Linström_92
2012/2013 - Vår - 1. Tikfanz 2. Kaarlok, 3. Kakelmannen
2013/2014 - Höst - 1. Alisandali, 2. Herminator, 3. Pucken
2013/2014 - Vår - 1. Kakelmannen, 2. Zettergren, 3. sverige-jag
2014/2015 - Höst - 1. Herminator, 2. Alisandali, 3. Andersson
2014/2015 - Vår - 1. Herminator, 2. Pucken, 3. Rip Kirby
2015/2016 - Höst - 1. Andersson, 2. Kakelmannen, 3. Kaarlok
2015/2016 - Vår - 1. Rip Kirby, 2. Andersson, 3. Alisandali
2016/2017 - 1. Enough 2. Rip Kirby 3. Pucken
2017/2018 - 1. Enough 2. Pucken 3. Andersson
2018/2019 - 1. Pucken 2. Swärdh 3. Alisandali
2019/2020 - 1. Pucken 2. Rip Kirby 3. Enough
2020/2021 - 1. Pucken 2. Herminator 3 Rip Kirby
2021/2022 - 
2022/2023 - 1. Enough 2. Pucken 3.Peacedog
2023/2024 - 1. Pucken, 2. Zettergren, 3 Enough
2024/2025 - 1. Pucken, 2. Kaarlo, 3. Herminator 

Sidan sköts av: Forumledarna