1150x200-matchtipsbanner.jpg

Matchtips

Grupper · 22049 inlägg · 1237 ämnen

Kvartsfinalerna omg. 1


Kvartsfinalerna omg. 1
MoDo - Frölunda 3-3 (4-3)
Leksand - Färjestad 3-3 (4-3)
Luleå - Timrå 2-4
HV71-Djurgården 3-1

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Tja!
Leksand-Färjestad:5-4 efter sudden.

Luleå-Timrå:3-4 efter sudden.

Modo-Frölunda:4-2.

HV71-Djurgården:3-2.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad: 4-3 (sd)

Luleå-Timrå: 1-5

Modo-Frölunda: 0-3

HV71-Djurgården: 4-2

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad 1-4

Luleå-Timrå: 5-2

Modo-Frölunda: 4-3 sd

HV71-Djurgården: 4-3 sd

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Leksand-Färjestad 2-5

Luleå-Timrå 4-3

Modo-Frölunda 3-5

HV71-Djurgården 3-1

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
LHF-TIK 5-1
LIF-FBK 2-5
Modo- VF 4-2
HV71-DIF 5-3

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
LHF-TIK 3-1
LIF-FBK 1-5
Modo- VF 2-4
HV71-DIF 3-3

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
LHF-TIK 4-3
LIF-FBK 1-5
Modo- VF 3-5
HV71-DIF 5-4 str

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Så här tror jag att det slutar:

Leksand-Färjestad 1-4

Luleå-Timrå 3-4 s.d

Modo-Frölunda 4-2

HV71-Djurgården 5-2

FORZA TIMRÅ MOT SEMIN DET BÄR!!!

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM: Svårt att tänka mig att hv-DIF avgörs på straffar... om inte Rådbjer har hittat på nåt nytt vill säga.

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
Gone: hehe, nähe kör man inte med straffar i sluspelet.. hur avgör man då vem som ska vinna matchen om det är oavgjort efter förläning? fortsätter man spela än mer?

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM:
Man lirar hela natten om det behövs.. puckjävulen ska in i mål 8)

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
FredrikM: kör man inte.. oj ja just det.. då får jag ändra mitt till sudden mellan Huddinge och aik, var det va?..

Sv: Kvartsfinalerna omg. 1
HasseT: Det var tre minuter mellan dina inlägg, och du minns inte om det var sundsvall eller huddinge du tippade resultat för... Är det konstigt att _vissa_ ser den här tipparboken som lite, ja, vad säger man, off?

« · 224592

Tidigare mästare
2005 - eyz59
2006 - Portello
2007 - Sannes
2008 - Vår - Zettergren
2008 - Höst - klimtakjaaka
2008 - Testrunda - Tikfanz
2008/2009 - Team Hudik
2009/2010 - 1. Salcin, 2. ModoEcke, 3. Kakelmannen
2010/2011 - 1. Tikfanz 2. Zettergren 3. Portello
2011/2012 - Höst - 1. andreasknox 2. SwärdH 3. Salcin
2011/2012 - Vår - 1. Kaarlok 2. Salcin 3. kärran
2012/2013 - Höst - 1. renen 2. Wädel 3. Linström_92
2012/2013 - Vår - 1. Tikfanz 2. Kaarlok, 3. Kakelmannen
2013/2014 - Höst - 1. Alisandali, 2. Herminator, 3. Pucken
2013/2014 - Vår - 1. Kakelmannen, 2. Zettergren, 3. sverige-jag
2014/2015 - Höst - 1. Herminator, 2. Alisandali, 3. Andersson
2014/2015 - Vår - 1. Herminator, 2. Pucken, 3. Rip Kirby
2015/2016 - Höst - 1. Andersson, 2. Kakelmannen, 3. Kaarlok
2015/2016 - Vår - 1. Rip Kirby, 2. Andersson, 3. Alisandali
2016/2017 - 1. Enough 2. Rip Kirby 3. Pucken
2017/2018 - 1. Enough 2. Pucken 3. Andersson
2018/2019 - 1. Pucken 2. Swärdh 3. Alisandali
2019/2020 - 1. Pucken 2. Rip Kirby 3. Enough
2020/2021 - 1. Pucken 2. Herminator 3 Rip Kirby
2021/2022 - 
2022/2023 - 1. Enough 2. Pucken 3.Peacedog
2023/2024 - 1. Pucken, 2. Zettergren, 3 Enough
2024/2025 - 1. Pucken, 2. Kaarlo, 3. Herminator 

Sidan sköts av: Forumledarna