Jugge: Vad tror ni om Lars Bryggman för allsvenska bif-truppen? Sett att hans kontrakt går ut i pelicans. Tycker att han gjorde det bra i mif och skulle kunna vara en bra forward så som gällstedt vill spela. Känns som att vi behöver lite tyngd och storlek
+ 2