Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
LevelReset: Nej, vem bryr sig. Det finns trupp för att fylla upp eventuella luckor..
Brynäs IF > Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: måste rendera avstängning. Rent yxhugg i frustration för att matchen är förlorad. Skapligt solklar idioti
+ 5
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Silfverkroken: desto skönare att smälla dit Frölunda
+ 2
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Stenis: det spelar ingen roll anser jag. Ska man vinna guldet måste man kunna slå alla lag. Hoppas att dom får slita där i den andra semifinalen, det har nog tagit på krafterna redan med den långa matchen igår 😁
+ 2
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 6: Malmö - Brynäs
Zappaholic: ludde är fanimej bra alltså. Är han borta kan det bli tufft
+ 3
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
TheMacamush: funkar bra. Scott måste in i pp. Alltid. Han in framför mål och det blir livsfarligt. Dessutom är han jävligt bra på att styra. Tar stryk som en boxboll för laget.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
BIF Kungen: ungefär så. Vart är slutspels känslan? Inget gruff efter avblåsning, inga fräna tacklingar, det krävs lite mer hat. Missförstå mig rätt
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
Blå grottan: absolut! Kommer bli en bra lirare framöver. Jag tycker att laget gör en riktigt bra match hittills. Men varför? Malmö skapar ingenting, ändå gör dom mål
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
RommeTigern: värsta grinpellen jag har hört hittills i år måste vara walli-walterholm i Timrå. Stod vid intervju mikrofonen och beklagade sig att domarna hade varit emot honom i flera matcher. Lillgubben
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
{11936}: mycket gnäll på Brynäs spelare i sociala medier när domare bedömer situationer. Inte fasen är vi domare eller har makt att bedöma. Gnäll på domarna då, inte på lag eller enskilda spelare..
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Brynäsgubbe: känns ändå som att man har en stabil defensiv. Det kommer att bli bra, även om vi tappar serieledningen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: tyler vesel ska vi ha! Oavsett vilken serie vi hamnar i nästa år är han en viktig pjäs. Jävlar vad han spelar hockey, över hela banan. Övertygad om att han är shl-mässig i rätt omgivning. Bra framåt bra bakåt. Klok som en uggla i min mening
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10071}: svårt att gnälla när laget man älskar vinner. Men och det finns alltid ett men. det krävs mer mot de bättre lagen. Upp till bevis Brynäs if!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jobbocop: det är inte helt komfortabelt att vara brynäsare just nu. Det är hackigt, som fan. Vi bör vara klassen bättre än mora. Och vad är det med greg Scott? En bra spelare på shl-nivå har man tyckt. Nä nu gävlar vänder vi på det här tillsammans. Heja Brynäs!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Semic: ingen timeout va? Eller har jag missat det.. coachningen måste upp. Sen får det inte se ut såhär mot Tingsryd, det ska vara klasskillnad. Jag köper att det är tuffa matcher mot sämre lag ibland, men nu känns det som att det tuffa matcher mot sämre lag hela tiden...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nej det har varit klent några matcher nu, det enda man kan hoppas på är att man är nertränad inför ett slutspel. Är det inte det finns det all anledning att börja bli orolig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: vad menar du med att resultatet är oacceptabelt? Brynäs har förlorat borta mot Västervik, precis som flera andra förväntade topplag gjort tidigare under säsongen. Tänker du sluta hålla på bif nu pga senaste matchen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: så enkelt är det.. Sen kommer det djupdykningar ibland, turligt nog åkte ssk, Gnaget och löven också på pisk så läget i serien är litegrann status quo. Ingen idé att haka sig på denna match, det är till våren det hela avgörs. Vi kan fortsätta hacka på limpan, men tills ersättare tillsätts får vi köpa läget och fortsätta hålla på vårat kära BIF! Heja Brynäs!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: jag tror att hela hockeysverige kan se att lindbäck inte håller måttet på den här nivån längre, men vad finns det att ersätta med? Sen tycker jag inte att man kan skylla förlusten helt och hållet på målvakt idag. Ett mål framåt är oftast för lite för att vinna hockeymatcher. Johan Larssons pucktapp känns nästan mer matchavgörande idag men han klarar sig utan kritik..
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: jag tycker att Brynäs spelar minst lika fult och uppvisar topplagsbeteende i negativ bemärkelse, vill och förväntar sig hela tiden att domarna ska döma för Brynäs, just för att man är Brynäs och serieledare. Det får man lägga av med om det ska bli avancemang. Man måste göra mål om man ska vinna hockeymatcher, simple as that..
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Clara gör en kanonmatch! Kanske släpper lite för många returer men backarna städar upp bra. Med lite match-vana, vilket jag hoppas på, kommer det här att bli bra!
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ständig: vill man gnälla finns det alltid nåt att trycka på. Hur Brynäs if väljer att fördela sina resurser kan vi soff-tyckare alltid ha åsikter om men jag tror inte att man bryr sig nämnvärt i föreningen. Det vi som fans kan göra är att hålla på vårat lag och vår förening och lita på att de förtroendevalda sköter sitt arbete på bästa sätt.
+ 3
1 · Nästa