Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bar mofftak: precis! Tre pinnar, då kan man inte gnälla allt för mycket. Det är allt man kan få från en enskild match
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bar mofftak: Brynäs är bra! Men känns ibland inte riktigt som att dom tror på det, eller har nån plan. Kan vara vardagslunk eller jag vet inte vad.. hoppas bara att dom reder ut det
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bar mofftak: jag håller med dig till 100%. Tycker det är korrekt dömt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bar mofftak: behövs mera spel rakt emot mål, börjar bli allergisk emot allt sargspel runt runt runt.... Snabba spelvändningar i samlad trupp, det klarar det här laget galant bara man ger sig faan på det 😊
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mav80: precis! Vi tar in en poäng på fantastiska löven, trots en skitmatch. Mår ändå gott av upphämtningen från 2-4 till 4-4, väldigt sällan det händer att man plockar målis och sätter två puckar. Jag är ändå nöjd efter omständigheterna. Formsvacka och ändå en pinne på bortais 😊
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: för mig är Rödin kapten, förstår vad du menar med att han slipper kaptens-börda men jag tycker att han är kaptensämne idag. Han har växt ut till kapten genom att välja att fortsätta kämpa med klubben genom denna resa.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: men sett till målskillnad ligger vi lika med löven inför kvällens match...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: klart det blir tre poäng! Kelleher styr upp det här i tredje
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: vill hylla vesel, bra tekare och smart. Vi hade inte sett kelleher och Rödin lika mycket om inte han byggt utrymme för sina kedjekamrater
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: blir bara stabilare för varje spelad minut tycker jag
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: jag tror att vi ordnar det, om ni lovar att vara före tik i tabellen efter 52 omg
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: tycker att vi ska låta Clara vara första valet nu, även om han plumpar ibland. Vilket även Lindbäck gör gång på gång, som inte är godkänt. Vi vinner ändå med stark offensiv. Bättre att låta Clara växa ut till den högklassiga målvakt han är på väg att bli
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: ärligt talat så tycker jag att lindbäck fått sin chans nu, känns som att bäst före datumet gått ut. Hoppas att jag har fel men med hans cv borde det se bättre ut..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ok pp, men varför spelar man blomman? Är väl inte den vassaste kniven i lådan i mitt tycke
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Bryggman tycker jag var bra i Redhawks, verkar inte ha gjort bort sig i pelicans heller. Apropå powerforward...
+ 7
Föregående · 2 · Nästa