65selander: Inte så mycket att välja på där uppe om man blir törstig(och det brukar man ju bli)...
Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping Hemmapremiär 07/08 Matchtråd
65selander: Inte så mycket att välja på om man blir törstig på rinken(och det brkar man ju bli) ....
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping Hemmapremiär 07/08 Matchtråd
20 Lindgren: Var inte orolig Lindgren, vi kommer prova Willes alkohol med ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping Hemmapremiär 07/08 Matchtråd
Lindström: Om någon är ölsugen och inte har något vettigare förslag kommer Nyström och jag att börja på Bocken runt tre för vidare färd mot mcgills när dom öppnar.
1 · Nästa