Det blir Linköping-Frölunda i final,Linköping blir svenska mästare. Synd men sant,jag är Brynäsare men det blir nog svårt för oss i år .Det blir lagom med Guld nästa år stället!!!
Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF 12/2
70 Rodrigues: Jag ska ta mej en rejäl funderare om jag kanske ska åka ner till den matchen. Det beror väl på om man har någonstans att bo.
Mitt tips:3-5 Molin 2,Sjödda 2 och Anger.
Mitt tips:3-5 Molin 2,Sjödda 2 och Anger.
Svenska Hockeyligan > Sv: VILKA VINNER SM GULD?
Ford Prefect: Det var ett härligt inlägg trevlig läsning,hoppas du brukar ha rätt!!
Brynäs IF > Sv: Skador och förstärkningar
micke:Du skojar, du har ju en fin bild sen -99 på Kungen av Brynäs!!
Brynäs IF > Sv: Skador och förstärkningar
micke: Förlåt att jag går ifrån ämnet men ,fin bild på Kungen i din presentation.
Brynäs IF > Flera ortnamn
Till moderatorerna på Brynässidan, lägg till flera ortnamn på rullisten där man skriver sin presentation.T,ex Vemdalen m,m:-)
Brynäs IF > Värvningar!
Såg på nyheterna att HV har värvat Jarmo Myllus,retar väl alltid någon Lulebo:-).
Brynäs IF > Sv: FÖRLÅT SOLING!
westerlind:Mycket påhittigt och roligt.Undrar vad 66Selander fick i sej igår.Han talade i tungor inatt kanske bara av glädjeyra.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Gusten: Det blir väl som det brukar vara,visar allt på sporten och resultatet i hockeykväll. För djävligt för dom som laddar för h-kväll,och missar allt!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-MoDo
66Hagberg: Du vet väl det att jag tror bara på en sak här i livet:"BRYNÄS HOCKEY!!!"
Brynäs IF > Sv: Brynäs-MoDo
66Hagberg,20Lindgren:Jag är kanske inte trovärdig, men jag har i alla fall hoppet kvar."Kom igen BRYNÄS Kom igen"
Brynäs IF > Sv: Brynäs-MoDo
65Selander: Det låter nästan som att du redan är i Falun,nänänä deppa inte än.Ikväll smäller det rejält,lita på mej!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Gavlerinken: Jag tycker att det fattas mycke STATUS QOU
And eye of the Tiger,säg det till Håkan på shopen.ellerMicke Sundlöv
And eye of the Tiger,säg det till Håkan på shopen.ellerMicke Sundlöv
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Leksands IF
lindberg: Tänk på att Modo ledde med 20:poäng 99, men vilka vann SM_GULD
Brynäs IF > Sv: Derbystämning ??
JOY: Helt klart,för en gångs skull visa dom BRYNÄS ,men det var bara för att den visades på canal+
Brynäs IF > Sv: Derbystämning ??
Joolson: Det var vällllll tur att dom visa BRYNÄS FÖR EN GÅNGS SKULL
Föregående · 12 · Nästa
