Flera ortnamn
387654 · Nästa » Till forumet
Sv: Flera ortnamn
66Berglund: Håller med dig. westerlind borde ta tag i det här å det snaraste. Varför finns t ex inte Nolby med? Skandal. Det är ju inte för intet som man känner sig helt utanför gemenskapen ibland. Man saknar liksom sina rötter här på SpS.
Flera ortnamn
Till moderatorerna på Brynässidan, lägg till flera ortnamn på rullisten där man skriver sin presentation.T,ex Vemdalen m,m:-)
"Vi kanske kan förmå Marcus att ta bort den däringa rullisten och låta var och en skriva in det man vill ska stå där och på så sätt få det psarat i databasen."
Psarat är antalgien felstavat, "parat" ska det nog stå.
miiike: Klart Nolby ska vara med - trevligt ställe med trevliga människor.