Historik
Föregående · 115 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
MoDo leder mot HV, snart är dom ifatt o förbi. Vi sjunker som en gråsten i tabellen, men så länge Bylund och HGK fortsätter att snaska kotte så lär det inte bli någon förbättring :-(
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Zappaholic: 2-4 lär komma som ett brev på posten ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
sylf: Förstår varför, inte alla som vill bli nerpissade.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Tycker nog fan att Cody kan använda sina kilon på ett fan så mycket bättre sett, det är inte curling det handlar om.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Huge:" har jag missat nåt?"
Eh, ja. Du o fröken Wallin är ju nästan stöpta i samma form, åker man runt o tycker en massa saker samtidigt som man hånar sina motspelare så smäller det för eller senare ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Zappaholic: Så länge fröken Wallin blir proppad, så tar jag 2 min, alla dar i veckan :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Tänk om Bylund o HGK kan sluta med att suga Loobs o hockeyligans snablar. Klubben måste gå före, in med Bäckis, Lindbäck och ett par backar värda namnet!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
rafalski: Ta inte i så förbannat, typ, jag är inte arg, endast proffsigt upprörd ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Zappaholic: Ta det med Huge istället, beror ju endast på otur ;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Zappaholic: *asg* Vad fan säger man, katastrofalt uselt!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Winnerborg och Nord dömer :-(
Brynäs IF | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Goalies | |||||||
| 30. Rahm, Robin 1. Hedberg, Anton | |||||||
| 1st Line | 44. Franson, Cody | 22. Sundqvist, Jörgen | |||||
| 41. Widing, Daniel | 9. Enterfeldt, Sebastian | 90. Harju, Johan | |||||
| 2nd Line | 13. Gunderson, Ryan | 3. Djoos, Christian | |||||
| 28. Lindholm, Elias | 19. Järnkrok, Calle | 53. Thuresson, Andreas | |||||
| 3rd Line | 4. Berglind, Victor | 15. Bertilsson, Simon | |||||
| 11. Ollas, Jesper | 39. Nordquist, Jonas | 16. Lauritzen, Sebastian | |||||
| 4th Line | |||||||
| 29. Molin, Emil | 31. Granström, Jonathan | 62. Lavander, Mats | |||||
| Extra Players | 25. Johansson, Martin (LW) 2. Nörstebö, Mattias (RD) | ||||||
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Jajjen: Du skulle bra gärna vilja det va :-) Svara på frågan istället.
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Jajjen: Alla har vi en gräns när det gäller att ta skitkastning, var drar du din?
Brynäs IF > Brynäs IF-Färjestads BK den 22/11-12
Imorgon är det dax igen och med tanke på hur det har sett ut när det gäller effektiviteten så har jag inga större förhoppningar, eller kan det vara så att det är imorgon det vänder :-)
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Huge: Men att kalla folk för okunniga, gamnackar, kärringar m.m och hänvisa till problem med läsförståelse är helt ok tycker du?
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
sylf: Ryan är en målsprutande forward, också något vi skulle behöva :-)
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Huge: Säger narcissisten som har de flesta diagnoser som går att hitta i Dsm 4 :-) Om du någon gång kunde uttrycka besvikelse så hade man kanske kunnat ta dig på allvar. Du kan ju för fan inte ens skriva att "i dag var det jävligt dåligt"
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Macahan: Huge bestämmer tydligen hur en riktig supporter ska vara, det grinar han ju om i nästan varje patetiska inlägg han skriver :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
En riktig supporter blir förbannad och uttrycker det när det går åt helvete för det lag han/hon älskar, resten är bara JA-sägande jävla lallare som skiter i vilket.
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Huge: *asg* HS största rövslickare har inte skrivit ett enda jävla inlägg under hela kvällen, men så fort matchen är slut och precis alla andra skribenter tycker samma sak så ska lilla 4-åriga rövslickaren tycka tvärtemot. Du fattar verkligen inte hur prekär din situation är.
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
sylf: Som sagt, snart loggar Mr Browneye in o skriver ett horlångt inlägg om otur, trasig Zamboni, skador och medgångssupportrar.
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
sylf: Visst fan får dom skylla sig själva, maken till ineffektivitet får man leta efter, bedrövligt!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Zappaholic: Säger rätt mycket om att vi saknar snipers, vi är berövliga när det kommer till effektiva avslut, dom ser rädda o ängsliga ut :-(
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MoDo, Timrå och Rögle leder o vi har ett 1-1 mot AIK, bottengängen närmar sig :-(
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Har inte funnits på länge, det kan ju för fan göra ont o stå där ;-)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Västerås IK-Leksands IF 4-1 :-) Leksand verkar också vara innne i ett hysteriskt stimm, precis som vi ;-)
Föregående · 115 · Nästa

Tips: 2-3