Inlägg: 1536012
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
En riktig supporter blir förbannad och uttrycker det när det går åt helvete för det lag han/hon älskar, resten är bara JA-sägande jävla lallare som skiter i vilket.
Svarskommentarer
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
70 Rodrigues: "En riktig Supporter blir förbannad och uttrycker det när det går åt helvete för det lag han/hon älskar,"
Man kan uttrycka sin besvikelse och ilska på annat sätt än "hora", "fitta", eller "jävla pisslag".
Klarar man inte det så är man antingen jävligt omogen eller så ha man nån sorts ADHD-problematik i botten.
Det första brukar lösa sig på naturlig väg iom att man blir äldre, även om det inte är nån garanti. Finns flera familjefäder härinne som uppträder som omogna adrenalinstinna 12-åringar.
Den andra varianten kan lösas med mediciner, som dämpar den värsta ilskan och frustrationen.
Man kan uttrycka sin besvikelse och ilska på annat sätt än "hora", "fitta", eller "jävla pisslag".
Klarar man inte det så är man antingen jävligt omogen eller så ha man nån sorts ADHD-problematik i botten.
Det första brukar lösa sig på naturlig väg iom att man blir äldre, även om det inte är nån garanti. Finns flera familjefäder härinne som uppträder som omogna adrenalinstinna 12-åringar.
Den andra varianten kan lösas med mediciner, som dämpar den värsta ilskan och frustrationen.
+ 3
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
70 Rodrigues: Ingen som sett Sundlöv utanför Försäkringskassan efter matchen?
+ 3
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
70 Rodrigues: Håller inte alls med dig hur en "riktig" Supporter ska reagera vid förlust. Alla är vi olika och reagerar således olika. Om t.ex en Supporter gråter vid en förlust, är den personen inte en riktig Supporter då? Vem bestämmer vad en riktig Supporter är?
Redigerad kommentar
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
70 Rodrigues:
En riktig supporter kallar aldrig sitt lag "jävla pisslag". Man kan bli förbannad, besviken, ledsen m.m........ men hånar mitt lag.... aldrig.
+ 7