Inlägg: 1536019
Svarskommentarer
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Macahan: Huge bestämmer tydligen hur en riktig supporter ska vara, det grinar han ju om i nästan varje patetiska inlägg han skriver :-)
+ 1
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Macahan: tror dom flesta här inne förutom Huge (som är dement) är riktiga supportrar varför skulle vi annars ägna all den här tiden här inne! Jag blir vansinnig när Brynäs förlorar och jag uttrycker mig på mitt sätt och andra på sitt så är det bara!
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Älta inte om hur en supporter ska vara, alla är väl Macahan säger som den själv är. Tror alla härinne är Brynäs supportrar annars skulle de nog inte besöka denna sidan såpass ofta.
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Macahan: Men det gör ju jag! Skicka ansökan till mig så returnerar jag den stämplad och godkänd om jag tycker att den förtjänar det....
Redigerad kommentar