Historik
Föregående · 122 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Huge: *asg* Ett typiskt lallarsvar från någon som målat in sig i ett fett jävla hörn.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
Huge: Du som är så insatt kan väl svara på om det var en "skavank" som gjorde att TJ bytte ut en glödhet Holmqvist mot Rahm?
Brynäs IF > Brynäs IF-Timrå IK lördagen den 29/9-12
Att Holmqvist står och att försvarsspelet blir mycket bättre tar jag för givet.
Vill se följande formationer imorgon:
Harju-Enterfeldt-Molin
Widing-Nordqvist-Lauritzen
Lindholm-Järnkrok-Thuresson
Granström-Hansen-Johansson
Tips: 5-1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
– Det är inget bra spel från oss i egen zon. Vi bjuder på billiga mål och faller på eget grepp. Jag är inte nöjd med försvarsspelet i dag, säger Brynäs tränare Tommy Jonsson till C More.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
MarcusElving: Hade hellre sett Molin och Johansson istf Harju och Lavander!
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 27/9-12
MarcusElving: Ja du, det där borde bli ett riktigt jävla uppvaknande :-)
Brynäs IF > Sv: Johan Harju klar för Brynäs IF
Hade gärna sett följande formationer:
Harju-Enterfeldt-Molin
Widing-Nordqvist-Lauritzen
Lindholm-Järnkrok-Thuresson
Ollas-Granström-Johansson
Harju-Enterfeldt-Molin
Widing-Nordqvist-Lauritzen
Lindholm-Järnkrok-Thuresson
Ollas-Granström-Johansson
+ 1
Brynäs IF > Sv: Lockout 2012
Wesley: Och det ska ju gälla även fast Bäckis mfl dyker upp, vem är det som säger att det är just Molin o Lindholm som ska flytta på sig, med tanke på vad vissa av våra nyförvärv har presterat så här långt så ser jag gärna dem på bänken.
Redigerad kommentar
+ 2
Brynäs IF > Sv: Lockout 2012
Wesley: Sen kan man ju tycka att TJ ska våga köra med det bästa laget oavsett namnet på tröjan. Lindholm och Molin tar idag lätt en plats före Harju, Lavander och Ollas. Det bästa laget ska spela, nuff said!!
Brynäs IF > Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Huge: Tiger har ju svingat sin klubba både till höger o till vänster ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Ser det bättre ut nu, så jävla orutinerat att planera in ett föräldramöte på en matchdag. Undrar om föräldrarna märkte att jag var stressad ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF 15/9 - 2012
bradberry: Domarna viker nästan alltid ner sig i Jönköping :-(
Brynäs IF > Sv: Fernholm på ingång?
Zappaholic: Som sagt, läs vad du själv skriver, om du inte kan det så tycker jag synd o dig.
Brynäs IF > Sv: Fernholm på ingång?
Zappaholic: Även ditt inläg var uselt då ditt konstaterande av dommartabben var svaret du gav mig på mitt inlägg. gör om gör rätt.
Brynäs IF > Sv: Fernholm på ingång?
Tväst: Berg sågar inte allt o alla som har med Brynäs att göra, var inte så jävla selektiv i ditt läsande av hans inlägg.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Fernholm på ingång?
Zappaholic: Min bedömning, vad har du själv för bedömning, förutom att skylla på domartabbar?
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Fernholm på ingång?
Tväst: Försvar eller konstaterande, scrolla mer och gör din egen bedömning?
Brynäs IF > Sv: Fernholm på ingång?
Zappaholic: Ja, mitt 5-2 tips känns ju inte så jävla troligt. Fy fan vad uselt. skiter fullständigt i om det är första matchen, så här jävla dåligt får man inte spela. Att vi behöver förstärka på backen är ju rätt uppenbart. Satan vad Lakers har fått leka fritt.
Brynäs IF > Sv: Fernholm på ingång?
Tväst: Tror faktiskt att det är fler(med tanke på +/-) som respekterar Berg mer än tex Huge. T.o.m Sundlöv o grabbarna har väl gjort något fel ibland.....typ seda guldet 99, väl? ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Växjö 13/9-12 Läkerol Arena
Lesky: Med tanke på hur jävla uselt dem spelar(försäsong eller ej) så hoppas jag att LA är tomt ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Växjö 13/9-12 Läkerol Arena
Zappaholic: FUCK YEAH!! Tänkte mer på kommentarerna runt de olika händelserna :-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Växjö 13/9-12 Läkerol Arena
MarcusElving: Du kör en klassiker, hade vi haft ledningen med 7-0 så hade det varit ett helt annat ljud i skällan ;-) Det är ALLTID bättre att VINNA än att TORSKA :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Växjö 13/9-12 Läkerol Arena
Det tog 31 sek för Sunken att göra 1-0, men efter det så är det ju bara slarv slarv slarv :-(
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Växjö 13/9-12 Läkerol Arena
Tommy: Undrar hur lång tid det tar tills vi får ett nytt GULD?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undra om han verkligen kommer att kunna göra sig själv rättvisa innan jul?
+ 1
Föregående · 122 · Nästa

