? Inte rätt att ta hit NHL-spelare | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Historik
Föregående · 125 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Lockout 2012
Brynäs lär inte få det lätt på något sätt, om dem inte tar hem "Bäckis".
Länkar:
? Inte rätt att ta hit NHL-spelare | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
? Inte rätt att ta hit NHL-spelare | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jorå satt, vilken jävla fantasi.. Ett SM-GULD på 8 år, vilken annan sportchef hade fått sitta kvar med detta facit?? Tänk vad folk glömmer fort..
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
+ 1
Brynäs IF > Brynäs IF-Timrå IK den 14/8-12
Ny träningsmatch imorgon, vad tror ni?
Tips: 3-1
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Almtuna IS 9/8 - 2012
Zappaholic: Skriver bara det jag får rapporter om. Djoos är bäste spelare såhär långt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Almtuna IS 9/8 - 2012
Enligt rapporterna så är Almtuna det klart bättre laget efter 10 min, Brynäs är inte med i matchen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Almtuna IS 9/8 - 2012
Tips: 3-3
Mål: Thuresson, Gunderson och Harju.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Tar gladeligen emot rapporter och vidarebefordrar dem :-)
+ 3
Svenska Hockeyligan > Sv: Tippa Elitserien 2012 / 2013
mattias - 74: Lägg av med rökat ;-)
1. Linköpings HC
2. Färjestads BK
3. Brynäs IF
4. Skellefteå AIK
5. Frölunda Indians
6. HV71
7. Luleå HF
8. Modo Hockey
--------------------------
9. Rögle BK
10. Växjö Lakers
--------------------------
11. AIK
12. Timrå IK
+ 1
Brynäs IF > Sv: Ispremiär 12/13
Slajsarn: Att sitta på bänken är nog inget som varken Molin eller Lindholm vill göra, kan nog bli fråga om utlåning för båda.
Brynäs IF > Sv: Ispremiär 12/13
Slajsarn: Lauritzen, Nordan, Lavander och Hansen lär gå sönder och då får Molin och Lindholm chansen..
Brynäs IF > Sv: Ispremiär 12/13
Slajsarn: Så länge det inte fanns deg så kallades satsningen på de unga killarna för kontinuitet, nu finns det deg och då gäller inte kontinuiteten längre ;-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tommy: Tror att Thuresson blir den mest positiva överaskningen i vinter.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Ok, så det var inte http://sv.wikipedia.org/wiki/Narkissos
+ 1
Brynäs IF > Sv: Ispremiär 12/13
Lindström: Jo för fan, är på jobbet men kollar in o läser så fort jag har tid :-)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Scerban: OMG, snacka om att fan tolkar bibeln, men det är ok, tyvärr så är det en röd tråd som rövslickarna kör med, vill bara spy!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Scerban: Det ska jag vänligen göra när du har svarat på det jag skrev ang Brynässpelare kontra klubb :-)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man kan ju undra vad en del av er sagt om en Brynäsare gjort på samma sätt, hade ni försvarat spelaren eller klubben kan man undra. vill bara spy på alla rövslickarhoror!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tommy: Backsidan är svagare kommande säsong och måste förstärkas. Berglind hade -23 i AS o nu ska han in i ES, LJ har opererat sig, undrar om han får ner fötterna i sina skridskor??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mittzon: Måste man vara en JA-sägare för att vara Brynäsare??
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey_22: Men självklart så är allt som inte slickar Brynäsröv väldigt naivt..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
micke63: Ja verkligen, det svider dock, hade mer än gärna sett honom i världens vackraste matchtröja. Backsidan ser som sagt lite för tunn ut, att starta med 7 backar varav ena backen LJ har genomgått en ganska svår operation, speciellt när man har det yrke som han har, känns sådär.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Ytterligare en back måste till, backsidan ser tunn ut.
+ 1
Föregående · 125 · Nästa

