Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2016/2017
Sitter och funderar på vad Broadhurst skulle kunna åstadkomma nästa säsong, med en hel försäsong tillsammans med laget, känns som att det skulle funka ta me fan😃
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2016/2017
Pecka gillar långa målvakter, Rautio är 180 cm, typ 5 pannkakor hög. Ja ja, det ska bli mycket intressant o se vem/vilka som vaktar kassen kommande säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Fråga: Vi blir alltså 10:a o åker ut i åttondelsfinalen enkom för att Rödin o Salmela blev skadade? Om nu så vore fallet, fanns det något som styrelse/Bengtzén hade kunnat göra för att förhindra det?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{4345}: Finns ju inga vinnarskallar😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Som sagt, sämst när det gäller som mest. Finns tyvärr inga vinnarskallar i det här laget. Ska bli intressant och se vad Bengtzén lyckas åstadkomma med till nästa säsong?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Zappaholic: Men han kan göra poäng. Allting går så mycket lättare för Djurgården, vi måste ALLTID jobba så mycket hårdare.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Qvarre: Precis, undrar när Bulan o spelarna ska fatta det?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Brynäs IF ALLTID SÄMST när det gäller som MEST😠😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Herregud vilket jävla fippel, vad fan är grabbarna rädda för😠😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Zappaholic: Vi möter Djurgården på Hovet vad fan hade du förväntat dig? Alla domare viker ner sig där.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Zappaholic: Att han ens får chansen är värdelöst.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Klubban är uppe, vi möter Djurgården på Hovet, då måste man tänka till en extra gång, tyvärr😠😠😠😠
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Har en känsla av att domarna aldrig kommer att palla med publiktrycket😠😠😠😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Helt jävla otroligt, vi har inte lärt oss ett skit😠😠😤😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
{6984}: Djurgården kommer givetvis att starta i ett ursinnigt tempo. Kan vi bara möta det direkt så vinner vi😃
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Ikväll gäller det att grabbarna KUKAR UPP ordentligt i säsongens viktigaste match såhär långt😉. Det gör ont att lira hockey om man gör det på riktigt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Tack som fan för att ni motbevisade mig😃
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Sådärja, tur att man ser TV:n från badrummet😃
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Peja: Herregud vilken jävla hönsgård😠😠😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Pallar inte mer, går o duschar av sonen istället😯
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Honken: Är inte viljan att vinna större än rädslan att förlora så det jävligt illa😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Trodde i min enfald att grabbarna skulle fokusera satan, men icke. Det får inte spelas så huvudlöst som det gör sista halvan av 2:a😯.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Det är väl själva fan att det ska backas hem o bevakas😠😠😠😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Djurgårdens IF fyller 125 år idag. Frågan är om packet ska få fira med en seger eller åka hem från Gävle i moll?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Tre backpar i em. Porseland är extra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Qvarre: Jag hoppas att jag har fel😃. Ska det bli vinst så måste det vara fokus i 60 min o inget jävla lallande som i torsdags.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Nästa säsong
Tänk att Brynäs IF fortfarande kör med snacket om att vara ledande inom svensk hockey😂😂😂
+ 2
Föregående · 4 · Nästa


