Inlägg: 1735898
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Som sagt, sämst när det gäller som mest. Finns tyvärr inga vinnarskallar i det här laget. Ska bli intressant och se vad Bengtzén lyckas åstadkomma med till nästa säsong?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Fan är bara tvilligarna som visar lite jävlar anamma
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Kul säsong. Såg ut att bli det bästa på länge. Det blev istället den värsta.
Nu är man rätt hockeytrött alltså. Vore bra med lite extra cash i två hemmakvartar men men...
Nu är man rätt hockeytrött alltså. Vore bra med lite extra cash i två hemmakvartar men men...
+ 2