Inlägg: 1735888
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Hahaha ja det är ju synd att rädda en puck Sandström!!! Jävla soplag!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Forsberg 1978:
Varför ger vi upp? Dif säkrar ju för fan. Nu är ju chansen!
Varför ger vi upp? Dif säkrar ju för fan. Nu är ju chansen!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Som sagt, sämst när det gäller som mest. Finns tyvärr inga vinnarskallar i det här laget. Ska bli intressant och se vad Bengtzén lyckas åstadkomma med till nästa säsong?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF i åttondelsfinal.
Tack för i år!
Lite skönt att vi inte ens är nära. Att göra plattmatcher när det behövs som mest bevisar väl bara att man är Sveriges 10: e bästa lag...
Lite skönt att vi inte ens är nära. Att göra plattmatcher när det behövs som mest bevisar väl bara att man är Sveriges 10: e bästa lag...
+ 1