Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs chanser i slutspelet
claesw: Vi kommer 3a och möter timrå i kvarten, sen tar vi hv med 4-1 i matcher och möter skellefteå i finalen ;) eller nu drömmer jag kanske hehe
Brynäs IF > Sv: Seriefinal HV71-Brynäs IF 18/1-07
65selander: är du full? tror knappast han är i frysboxen!
Boork sa väll att han vilar spelare då och då med tanke på de schema som är!
Men sånna där ungdommar som DJ och sjödin behöver man aldrig vila ;) dom kan spela 2 matcher om dan ;) iaf sjödin ^^
Boork sa väll att han vilar spelare då och då med tanke på de schema som är!
Men sånna där ungdommar som DJ och sjödin behöver man aldrig vila ;) dom kan spela 2 matcher om dan ;) iaf sjödin ^^
Brynäs IF > Sv: Broklyn Tigers måste skapa ny klackledare!
xal: härligt att bäckis får semester :)
boork vill de ska bli jämt nu när niklas andersson inte kan spela ;)
boork vill de ska bli jämt nu när niklas andersson inte kan spela ;)
Brynäs IF > Sv: Kontrakt 07-08?
Peja: Tycker spets ska vara kvar ja! han må ha en låg högsta nivå men han har en hög lägsta nivå!
Brynäs IF > Sv: Brynäs kommande två matcher den här veckan.
JanT: före han drog till J-VM gjorde han inte mycke väsen på isen! tror många kan hålla med om att han va långt ifrån den som han va när han började säsongen! okej hans poäng är väll skitbra! men gosse han gör mkt misstag!
Ska hälsa till Rodrigues från johan "blomman" blomfelt förresten ;)
Ska hälsa till Rodrigues från johan "blomman" blomfelt förresten ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs kommande två matcher den här veckan.
Jag tycker vi borde prova ha almtorp i PP! han kan stå å ta stryk framför kassen! värt att försöka kanske?
Brynäs IF > Sv: Brynäs kommande två matcher den här veckan.
70 Rodrigues: sen är jag inte så imponerad av bäckis.. tycker boork ska bänka honom nån match! han gör inte mycke bra saker!
Brynäs IF > Sv: Brynäs kommande två matcher den här veckan.
70 Rodrigues: fattar inte varför vi har DJ i PP för.. tycker att lavins eller nolander kan spela där istället.. okej han kan skjuta men inge mer! en sak som är rätt intressant är att boork kör med bäckis som back ibland i PP
Brynäs IF > Sv: Brynäs kommande två matcher den här veckan.
70 Rodrigues: lät ju på vissa här inne förut som widing å almtorp skulle ta lätta platser och va bra spelare som kom.. vad gör widing då? hans tid i staterna har ju sabbat honom helt! almtorp gjorde väll mål sen efter de blev han bänkad..
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF
GävleLasse: nej de är ju inte de.. hejja selander ;) styr upp de här nu ^^
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF
GävleLasse: jo.. nu äre kört ^^ som vanligt ;)
Jag tycker vi tar in selander så kan han göra ett par mål å skrika bort motståndarna ;)
Jag tycker vi tar in selander så kan han göra ett par mål å skrika bort motståndarna ;)
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF
21olsson: kan ju bänka DJ och låta linus lira! en ändring jag tycker om ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC
Va kul att vi kommer ha samma dommare på lördag hörde jag.. lär ju bli lika bra match den dom den här idag.. vette sjutton vad han höll på med! kan inte menas att han ska dömma ES hockey!
Sen missa ju våra både bicek å widing fina lägen.. widing sköt över eller ribban? hann inte se.. och tyckte bicek kunde väntat lite längre i ett läge han hade.
Några spelare som verkligen va bra idag "som jag tyckte" va dacke, sjödda, månsson, spets "hade bra byten" och hansen!! alltså några år till med honom tack! tror inte han förlora en tekning! riktigt bra idag! Ove va ju lite på g och åkte ut för ingenting tyckte jag men den kanske va solklar?
Sen vet ja inte om nån kolla.. men va björne center å karlsson ytter idag eller teka bara björne?
Sen undrar jag vad morin va inne i slutet av andra å gjorde? va de nån som klev av eller? vet inte men jag tror han spela istället för hulken då 1 eller 2 byten.. kanske bara jag som märkte de.
En annan sak som jag tycker va bra är powerplay.. det blev tempo iaf! inte som bäckis håller i 100år sen hittar han en lucka! utan de va bra å snabba passningar, tyvärr bytte dom sällan kant! men de va kul att de inte gick segt som de brukar göra i "bäckis pp"
Sen missa ju våra både bicek å widing fina lägen.. widing sköt över eller ribban? hann inte se.. och tyckte bicek kunde väntat lite längre i ett läge han hade.
Några spelare som verkligen va bra idag "som jag tyckte" va dacke, sjödda, månsson, spets "hade bra byten" och hansen!! alltså några år till med honom tack! tror inte han förlora en tekning! riktigt bra idag! Ove va ju lite på g och åkte ut för ingenting tyckte jag men den kanske va solklar?
Sen vet ja inte om nån kolla.. men va björne center å karlsson ytter idag eller teka bara björne?
Sen undrar jag vad morin va inne i slutet av andra å gjorde? va de nån som klev av eller? vet inte men jag tror han spela istället för hulken då 1 eller 2 byten.. kanske bara jag som märkte de.
En annan sak som jag tycker va bra är powerplay.. det blev tempo iaf! inte som bäckis håller i 100år sen hittar han en lucka! utan de va bra å snabba passningar, tyvärr bytte dom sällan kant! men de va kul att de inte gick segt som de brukar göra i "bäckis pp"
Brynäs IF > Sv: Gott Nytt År.
GävleLasse: jo jag vet..
Hörde ju att DJ och sunken skulle åka över å byta med phillips och timonen ;) eller har jag sovit för djupt igen?
Hörde ju att DJ och sunken skulle åka över å byta med phillips och timonen ;) eller har jag sovit för djupt igen?
Brynäs IF > Sv: Gott Nytt År.
GävleLasse: hehe.. blir kanske tio raka guld då? mellan 2007 fram till 2017 ;)
Brynäs IF > Sv: Gott Nytt År.
Gott nytt år alla brynäsvänner och även ni andra :)
Med Brynäs mot nya år och nya SM-GULD ;)
Med Brynäs mot nya år och nya SM-GULD ;)
Brynäs IF > Sv: Timrå - Brynäs 27/12
Per HApps: Är det någon här inne som ska åka upp till timrå på onsdag? någon isf som har plats över? :)
Brynäs IF > Sv: Flippar och floppar så här långt.
GävleLasse: men han gör de så komplicerat! istället för att ta emot en puck vid hörnen med klubban sja han ha skridskon å så åker kucken iväg från honom! blir så irriterad! kanske bara jag som sett att han gör så.
Brynäs IF > Sv: Flippar och floppar så här långt.
GävleLasse: en fråga bara.. varför ska månsson försöka göra saker lätt? alltså han vill ta emot pucken så mycke med skridskon! de blir bara fel när han gör de! den hoppar iväg å så.. blir så irriterad när han ska göra lätta saker så komplicerat!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
65selander: han är faktiskt rätt hurtig av sig :) jag brukar träffa honom rätt ofta på gymmet :)
Brynäs IF > Sv: Malmström till Frölunda
Härligt att malmström kommer göra 4mål imorgon ;) får vi se när boorken står och gråter! ;)
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 4/12-06
GävleLasse: brynäs kan bara kryssa! så enkelt äre..
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 4/12-06
Bissett19: jo och våra nästa matcher som kommer är ju mot så usla lag! menar frölunda är nog dåligt och har säkert dåligt självförtroende..
Föregående · 3 · Nästa

Timrå-HV 71 2-4
Färjestad-Djurgården 5-2
Modo-Brynäs 3-3