Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 4/12-06
Gusten: gör inte vi mål i 5-3 platsar vi också i KS!
Matchtips > Sv: Omgång 26!!
Timrå IK - IF Malmö Redhawks 3-2
HV 71 - MODO Hockey 4-2
Mora IK - Linköpings HC 1-3
Brynäs IF - Luleå HF 4-2
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 2-3
Färjestads BK - Frölunda HC 4-2
HV 71 - MODO Hockey 4-2
Mora IK - Linköpings HC 1-3
Brynäs IF - Luleå HF 4-2
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 2-3
Färjestads BK - Frölunda HC 4-2
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 25/11-06
Westergren: vart ser man de nånstans?
Brynäs IF > Sv: Läkerol Arena
65selander: okej ;) eller så hitta du nått ragg som klängde på dig hela tiden ;)
Brynäs IF > Sv: Läkerol Arena
65selander: men de har du väll inga förklaringar till? hur bilderna blev suddiga ;)
Brynäs IF > Sv: Stulet Brynäsmärke!!!
BlacK: hade vart roligare om dom hade stuligt timrs märke så hade de blivigt ett ännu värre kacklande! kinkiga som dom är ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
74050: sen när? :O då han sist va uppe och stog på ståplats och grät när jag pasera honom när jag va påväg ut ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: han verkar ju iaf vara taggad eftersom han vill spela men inte får..
Brynäs IF > Sv: Modo - Brynäs 26/10
65selander: vi kan väll ha kristian i första.. sperrle spikar igen i andra så får kristian stå sista :P så kanske dom kan hålla nollan ihop ;)
Matchtips > Sv: Omgång 17!
Timrå-Frölunda 4-2
HV 71-Linköping 2-3
Skellefteå-Djurgården 1-3
Färjestad-Modo 3-2
Brynäs-Luleå 4-2
Malmö-Mora 2-3
HV 71-Linköping 2-3
Skellefteå-Djurgården 1-3
Färjestad-Modo 3-2
Brynäs-Luleå 4-2
Malmö-Mora 2-3
Brynäs IF > Sv: Modo - Brynäs 26/10
90Steen_: hoppas på sperrle iaf!!
Sen tycker jag iaf att de är helt rätt att låta angel inte få spela! bättre om han får vila till helgen iaf! boork gör helt rätt enligt mig!
Sen tycker jag iaf att de är helt rätt att låta angel inte få spela! bättre om han får vila till helgen iaf! boork gör helt rätt enligt mig!
Brynäs IF > Sv: Washington vill ha Bäckis, NU!
Vet inte om nån som har läst men jag läste igår eller om det va i förrgår att soling har fått nyt lag! han lirar i Div:1 nu har ja för mig! ^^
Brynäs IF > Sv: Washington vill ha Bäckis, NU!
AD: kan han dra nu eller? :( utan han lär inte vårat lag hålla sig kvar ens på slutspelsplats! så jävla viktig är han för oss!
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå, Seriefinal (...nästan)
brynasaren: hoppas de blir lite drag imorgon iaf! men timrå klacken kommer väll höras mera än våran klack.. är ja rädd! :(
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå, Seriefinal (...nästan)
GävleLasse: du som alla andra brynäsare vi tror inte vi HOPPAS! så vi får åka ner till selander och be mot mecka allihopa! ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå, Seriefinal (...nästan)
GävleLasse: jo de är ju inte så "stora" namn han konkurerar med :P menar.. ström, morin, DJ, cassel, sjödda, nollan.. inte sådär pang oj hela sverige har hört talas om dom! vära backar är ju inte av högsta klass precis.. eller tyvärr kanske man ska säga.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå, Seriefinal (...nästan)
GävleLasse: de är även för tidigt å säga nått! om 35 omgångar till kan vi säga om han är en världsback eller en sopa! nog för att han är en av brynäs bästa backar iaf!
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF
GävleLasse: låter härligt de :) själv så har man inte vart på match sen man fyllde 18 :P "förra veckan" så de har vart svårare för mig..
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF
88Lindkvist: där eliten bruka sammlas.. typ selander och gävlelasse mfl ;)
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF
Fanzin: de är inte så långt för er.. lär gå under våran stå plats bara så kommer du till närmaste
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF
GävleLasse: haha så kan man också säga.. men okej då, "ställen där man kan förfriska sig"
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
hajen5: ja hellre att DJ skulle bli skadad... oj nu va ja taskig :/
Brynäs IF > Sv: Hockeytråd.
arnio: spets tror jag inte blir bänkad! han håller en jämn form! inte för han är bland dom bättre men han har en låg högsta nivå och en hög lägsta nivå.. salle är väll den som ligger mest riset till! herman tycker jag är riktigt bra hitils :)
Föregående · 4 · Nästa
