Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Har precis kommit hem från en veckas semester. Skönt att slippa all ångest. Inte kunnat följa med någonting vad som hänt. Har spelet varit lika knackigt? Några ryktade nyförvärv??
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Använder de plastklubbor?! Hur fn kan den passen gå gå igenom?!
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Håll tätt nu, snälla. Vi MÅSTE ha tre pinnar idag!
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Laken: Måste hålla med dig. Tycker han bidragit med mycket fart och energi, till skillnad från de flesta andra.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SSK kan. Timrå vill ju tydligen inte ha en sådan betydelselös summa som gåva.
Redigerad kommentar
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Hahahah vilka bjudningar, man kan ju bara skratta åt eländet. Vi är så här dåliga
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Med en normal effektivitet hade vi haft minst 3-3 denna matchen. Frilägesmissar och öppen kasse. Vi behöver en sniper....och ett bar backar av klass. Suck
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Raggaren Putte: Jag kunde inte bedöma helt på reprisbilderna, fel vinkel. Men visst såg det ut som en armbågstackling.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Och det där är utvisning för vadå?? Han vänder ju upp ryggen, då får han skylla sig själv. Gahhhhhh jävla skiiiiiit
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Jag hoppas spelarna kan använda irritationen på rätt sätt nu och få en jävla energi utav det. Om de lägger fokus på domarna så kommer det bara gå åt fanders. Visst har det varit dålig från domarna, men det ger inget att gräva ner sig på grund av det. Gå ut och kör över Brynäs nu! Visa vem som bestämmer i våran borg. Vill se mer av det gamla kämpande Timrå nu!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
T T: Inget:o. Försvaret ser ju ut som vanligt. Ingen struktur.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
pefr: Det är en sån här match....där vi ska försöka slå utvisningsrekord som det så ofta känns som vi gör
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: Vill inte vara språkpolis, men tröttnar på att alla skriver "Växsjö". Växjö ska det vara:)
Sjukt snygg straff av Iggulden nu för övrigt
Sjukt snygg straff av Iggulden nu för övrigt
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
liston: Tckte med han tog sig någonstans åt armen
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
liston: Han blev proppad bakom hvs mål.
Olle var visst mer utförlig;)
Olle var visst mer utförlig;)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
superfalle: Tror pärsinen gör 1-0 i pp, ass vampola. Det blir slutresultatet. Om inte voutilainen gör 1-1 19.57.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Vilket sömnpiller! Verkar vara en tråkig omgång över lag. Sju mål på fem matcher. Gääääääsp
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2011-10-06
Va fan skulle bagarn få det läget för?!! När chipsmannen bjöd på läget o allt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
KORITFW: läste innan idag att han var nära ett kontrakt nu
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Modano: "Det kunde varit värre IDAG", om du kan läsa. Hade varit 100 ggr argare om vi idag haft ledningen och tappat 7-2 i sista.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2011-10-04
Det kunde varit värre idag... Man kunde varit gnagare
+ 3
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Vilken jävla laginsats, riktigt stabilt bakåt. Vilka härliga 3 pinnar!
+ 2
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Man har hittat rätt plats åt Murley i PP!!! så skönt
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Inte ett jävla rätt i denna föreningen längre. Mår illa av att bara titta på Perra när han intervjuas, agera nån jävla gång.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Har aldrig känt så här, en storjävla hopplöshet. Trodde aldrig jag skulle kunna skämmas för att hålla på Timrå IK, men nu har det gått så långt. AVGÅ ALLA
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Ett såhär dåligt lag har vi aldrig haft i elitserien. Om vi inte spelar kvalserien nästa år är det nåt som är fel
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Hahaha det är ju bara att skratta åt eländet. Torp är ju en lika stor sopa som Hedman
Föregående · 2 · Nästa