Zappaholic: Du är inte otydlig, du är bara mentalt begränsad.
Inlägg: 1411623
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
FH - avdammad: Det har du faktiskt ingen aning om, du är bara jätteledsen att ni förlorar ikväll igen. Somna om...
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Hahahah vilka bjudningar, man kan ju bara skratta åt eländet. Vi är så här dåliga