Historik
Föregående · 56 · Nästa
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Swordster: en till i samma ämne, även med bild (montage) www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,908214,00.html
Timrå IK > Sv: TIK08 ordnar bussresa till Gävle lördag 24/10
65selander: Blir den inte fullsatt kanske de kan dela buss
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Norden_AN: Jag svarar i denna riktiga tråd :)
Vi har inte fått något datum för matchen än .. kommer nog när som helst
Vi har inte fått något datum för matchen än .. kommer nog när som helst
Timrå IK > Sv: Event med Wikegård
ernie eagle: Tror nästan du får skippa Wikegård.. sen ser det inte så dumt ut.
Tror priset kommer dra iväg skapligt och att det blir svårt att få tillräckligt med folk för att det ska gå ihop
Tror priset kommer dra iväg skapligt och att det blir svårt att få tillräckligt med folk för att det ska gå ihop
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
4 platser på denna resa har blivit avbokade så skynda och anmäl er!
Timrå IK > Sv: Event med Wikegård
LingaN: Tror oxo att dessa herrar skulle dra mer än Wikegård här hemmavid.
Timrå IK > Sv: Event med Wikegård
-Gurra-: Kanske därför att ernie har en förkärlek för den mannen .. och kanske för att han är väldigt duktig inom det området
Timrå IK > Sv: Event med Wikegård
-Gurra-:Bli nu inte arg.
Jag misstänker att Earnie tänker både en, två och tre gånger innan han förverkligar detta..
Som jag ser det så är väl anledningen att man skulle vilja ha hit Wikegård att han föreläser om hockey och allt runtikring.. det är väl det TIKARE är intresserad av - Hockey?
Jag misstänker att Earnie tänker både en, två och tre gånger innan han förverkligar detta..
Som jag ser det så är väl anledningen att man skulle vilja ha hit Wikegård att han föreläser om hockey och allt runtikring.. det är väl det TIKARE är intresserad av - Hockey?
Timrå IK > Sv: Inför Modo-TIK 17/10
LingaN: Nu måste du tänkt fel igen! för nu menar du ju precis samma som i tidigare inlägg
Timrå IK > Sv: Inför Modo-TIK 17/10
LingaN: Är det verkligen bäst för Timrå om Modo förlorar? Ser vi inte hellre att några lag blir riktigt avhängda?
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
Tycho: Har förresten en klubba från Tomi oxo .. signerad av många i laget hans sista år
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Gidde: Jag jobbar i "holken" och har huvudansvaret för att spela in det som filmas :) vi spelar in 3 skivor .. en åt vardera tränare och den sista åt domaren iallafall..
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Kerstin_k: Roligt att läsa att HV försöker ta till vilka medel som helst för att vinna :) ( länken under nyheter bredvid )
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Gidde: Visst är det en grej för Anrell .. även om man förstår vad han menar :)
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
actionleif: åka 2-3 varv i BÅDA rondellerna i timrå å så.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Nån som vill följa med mig å fira på torget i Timrå nu?!!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
JimmyH: du gav ju upp, Jag och Skarin snackade om att vi skulle vända och vinna - vi hade rätt!!!!1!1!!!
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
actionleif: tänk att jag bytte ut Jonte mot Brendl! nu får han fan leverera imorrn
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
LingaN: stats.swehockey.se, www.hockeyligan.se/live/live_2006100991.html
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
actionleif: Mer bucken på HS!! skaplig start för din kväll! ;)
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
ernie eagle: Visst har Backlund stått alla matcher, men visst måste en förstemålis kunna stå 10+ matcher i rad?
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Skarin: 2-1 i PP direkt i 3e nu .. sen rullar det på.. kan tillochmed bli 2-3 efter ordinare!
Timrå IK > Sv: Zäta - igen
Gidde: Helt rätt! synd att det var en Modoit som var först med det bara ;)
Grattis Zäta!
Grattis Zäta!
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
ernie eagle: Jag såg det också och pratade med killen .. Ska prata sen med Kjell och Roger om detta..
Timrå IK > Sv: Hovetresan!
shanti: Tror nog mer han menar känslan av att kliva av tåget, men vad vet jag!!?
Föregående · 56 · Nästa
