ernie eagle: djyrgårdare då .. hade rätt på det oxå =)
Den svåra konsten att vara...
592414 · Nästa » Till forumet
Sv: Den svåra konsten att vara...
gud: Jo jag minns hur en telefonkiosk såg ut. Jag minns också de jävulska åren då det fördetoftaste var fördel Boden.
Doktor Däng: Underbar läsning - I´m lovin it.
Doktor Däng: Underbar läsning - I´m lovin it.
Sv: Den svåra konsten att vara...
gud: TANT......hrmpf...;))
Minns andra orginalfans iallafall....så det så...
Minns andra orginalfans iallafall....så det så...
Sv: Den svåra konsten att vara...
Ann:
Tant...;)
rupert...
Men var det inte en som gick på Timrås matcher som
hade allafall något liknande som såg ut som en
domartröja?? Eller är jag helt ute o cycklar??
Tant...;)
rupert...
Men var det inte en som gick på Timrås matcher som
hade allafall något liknande som såg ut som en
domartröja?? Eller är jag helt ute o cycklar??
Sv: Den svåra konsten att vara...
rupert: Nu tror ja tråden gled oss ur händerna.....eller va de ålen?!?....
Skärper mej nu...looooovar.....:))
Skärper mej nu...looooovar.....:))
Sv: Den svåra konsten att vara...
gud: Har jag passerat 35?!??! *thinking*....ja jälar.... men nope minns int!!:))
Sv: Den svåra konsten att vara...
actionleif: Möjligt...den jag tänker på var engelsman. Såg ett reportage om honom på TV från nå´n ligamatch i fotboll...
Sv: Den svåra konsten att vara...
rupert: Va det inte nån djurgårds anhängare som alltid hade en rådbjer tröja?
Sv: Den svåra konsten att vara...
rupert:
Hmmm...Känner igen det..Nånstans långt bak mellan öronen
finns det något svagt minne av en sån älskare av domare..
Men det är väl ingen ide att fråga det yngre gardet som
inte vet vad en telefonkiosk är för något..;)
Nån över 35+ som minns??
FORZA Domaren...
Hmmm...Känner igen det..Nånstans långt bak mellan öronen
finns det något svagt minne av en sån älskare av domare..
Men det är väl ingen ide att fråga det yngre gardet som
inte vet vad en telefonkiosk är för något..;)
Nån över 35+ som minns??
FORZA Domaren...
Sv: Den svåra konsten att vara...
gud: Kommer ihåg en kille jag såg om som alltid gick klädd som domare på matcherna. Som verkligen var där för att heja på domaren..
Sv: Den svåra konsten att vara...
rupert: Fel !! ( c :
Hela Sveriges Leksans fans.
Inte ens dom från Leksand vill vara med längre .
Mohhaaa
Hela Sveriges Leksans fans.
Inte ens dom från Leksand vill vara med längre .
Mohhaaa
Den svåra konsten att vara...
Timrå Supporter.
Som Tikare får man ALDRIG misströsta, för hade vår Herre velat det hade han gjort oss till Leksingar, se länk.
Men om ni någon gång känner att denna sjuka kryper sig på är det bara att dra sig till minnes dom jätteroliga åren runt 82 till 92. Då det var mer spelare på isen än vad det var besökare på läktarna.
Inte fan misströstade vare sig Timrå IK eller Supporterklubben utan dom jobbade på i dödsskuggans dal (div 1 norra).
Så det är nu bara att på torsdag fylla lungorna och inge mod i Kapten Sannys mannar.
Alla misströstare kan därmed stanna hemma på kammaren och gå ett varv med sina dammsugare.
Som Tikare får man ALDRIG misströsta, för hade vår Herre velat det hade han gjort oss till Leksingar, se länk.
Men om ni någon gång känner att denna sjuka kryper sig på är det bara att dra sig till minnes dom jätteroliga åren runt 82 till 92. Då det var mer spelare på isen än vad det var besökare på läktarna.
Inte fan misströstade vare sig Timrå IK eller Supporterklubben utan dom jobbade på i dödsskuggans dal (div 1 norra).
Så det är nu bara att på torsdag fylla lungorna och inge mod i Kapten Sannys mannar.
Alla misströstare kan därmed stanna hemma på kammaren och gå ett varv med sina dammsugare.