Historik
Föregående · 74 · Nästa
Timrå IK > Sv: Zäta kastade klubban
friskan: hade han varit vid sina sinnes fulla bruk så hade han nog inte ens tänkt tanken att sälja iväg klubban
Timrå IK > Sv: Zäta kastade klubban
Knylan: synd att du inte har nån änglavakt till kompis som hejdat dig då .. iofs så lät det som att du sålde den i smyg
Timrå IK > Sv: Behöver Frölunda mer vila?
Hälge: Tror iofs att Sanny och Jonsson får väldigt sparsamt med speltid ...för visst var väl Lars uttagen igen ?
Timrå IK > Sv: Behöver Frölunda mer vila?
Hälge: Roligt för honom! har länge velat se lite tuffare backspel i blågult
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Hoppas ingen av de som ska spela i supportermatchen har missat träningstiderna!
Hoppas på bra uppslutning imorrn
Hoppas på bra uppslutning imorrn
Timrå IK > Sv: Om lockouten tar slut
friskan: visst .. det var förra året .. men det var två säsonger sedan
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-12-06
TIK-Supporter: aj aj .. men de är lugnt .. vi vinner med 4-2.. sista i öppen kasse
Timrå IK > Sv: Kippers och Bergs vara eller icke vara
Har fått höra att det saknas väldigt lite pengar för att det ska gå i lås med iaf kipper .. så jag tror det ordnar sig!
Timrå IK > Sv: Foppa i kjol?
Olle: hehe med Styfens tumme i ögat på foppa . blev jubel hemma i soffan :)
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Ni som missade bilder på tv så finns det att se på internet också ..
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: som sagt .. du verkar då alltid hitta nånting att gnälla på.. :)
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
8 mål och endast 2 st NHL poäng .. som dessutom var passningar .. kanon!
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J : han gjorde ju till ochmed mål när kung cocos satt utvisad..
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: det har jag inte sagt något om .. det jag har pratat om är plusminus eller? .. du verkar då alltid hitta något att gnälla på du .. var GLAD över segern!
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: 17 mål framåt och lika många bakåt har han varit inne på .. verkar ju skapa lite ändå .
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Robban: Bra att grabbarna tar tillfället i akt och tränar lite boxplay ..
Timrå IK > Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Forward: Tänk att vi kan producera i PP!!! snackade med kapanen idag och han sa att i december börjar han träna med laget!.. har kört lite själv nu
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
hockeybussen: menar ju dää ... men det är ju bra att det lossnade lite på slutet .. även i PP
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
hockeybussen: kanske hårdträning är anledningen till "svackan just nu .. Tycker ändå att det känns bra att de vaknade till i slutet av matchen .. bådar gott mot nästa match där vi ska spräcka Nurminens nolla som han hållt i två matcher
Timrå IK > Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
Nordgren är så jävla bra! intensiteten och slitvargen personifierad
Timrå IK > Sv: Oroväckande rykte
Spanarn: Ja marko kiprusoff har ju redan skrivit på för TPS ...
Tycker FÖ. att elitserien är så pass jämn att ett par förluster är att vänta .. men genom att timrå gått som ett ånglok genom serien tidigare så känns dessa förluster extra tunga..
Hur många hade räknat med timrå i topp innan serien startade?
Tycker FÖ. att elitserien är så pass jämn att ett par förluster är att vänta .. men genom att timrå gått som ett ånglok genom serien tidigare så känns dessa förluster extra tunga..
Hur många hade räknat med timrå i topp innan serien startade?
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Nu har vi fått klartecken med tid inför det fjärde raka supporterderbyt!
Plats : Sydkraft Arena
Datum : 2 Januari 2005!
Matchstart 17:00
Gratis inträde, insamling samt lotterier på läktaren, överskottet går oavkortat till Lekterapin på barnsjukhuset.
Hoppas att det fina publiksnittet från timrås matcher även fortsätter här!
För er som är sugen på att spela :
Skicka ett mail till mig eller Frella här på HS!
De som har varit med förut har som tidigare förtur, men det är bara maila så hamnar ni på väntelistan.
OBS! Begränsat antal platser.
Plats : Sydkraft Arena
Datum : 2 Januari 2005!
Matchstart 17:00
Gratis inträde, insamling samt lotterier på läktaren, överskottet går oavkortat till Lekterapin på barnsjukhuset.
Hoppas att det fina publiksnittet från timrås matcher även fortsätter här!
För er som är sugen på att spela :
Skicka ett mail till mig eller Frella här på HS!
De som har varit med förut har som tidigare förtur, men det är bara maila så hamnar ni på väntelistan.
OBS! Begränsat antal platser.
Timrå IK > Sv: Förstalinan
kulltorp: hehe rolig läsning! klagar på samarbetet. ändå låter det på dem som att allt som hänt skulle ha hänt även utan samarbete :)
Timrå IK > Sv: Kommande bortaresor
j0han: bara att kämpa på .. jag har hamnat i Hall Of Fame tack vare mina enraders inlägg från förr :)
Timrå IK > Sv: Tikare i Gärde
Moverare: Frella är inte petad .. så vitt jag vet .. men vem vet vad jag har att säga till om ..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs 2004-10-19
nån som har direktlänk till webradion ? har problem med att komma in på sidan .. har funkat tidigare matcher..
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Frågan är bara hur snyggt per forsbe.. eeh ledins mål var ..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Tack till alla som spelade idag.. otroligt skoj!
hoppas på lite mer intresse före match till nästa år .. orkar inte ordna med allt själv då ..
Hur många kommer till larran ikväll?
hoppas på lite mer intresse före match till nästa år .. orkar inte ordna med allt själv då ..
Hur många kommer till larran ikväll?
Föregående · 74 · Nästa
