Historik
Föregående · 80 · Nästa
Timrå IK > Sv: Klarheter på TIFO-fronten
puss på dig dalan
de ja sa var att du inte skulle köra ett eget race .. men att du säkert är välkommen att hjälpa till, men mitt under din pågående glädjeyra så kanske du inte noterade detta .. sen vet ja ju att du är väldigt rutinerad på tifo fronten med bl.a. tifon som .. öööhm .. hmm
de ja sa var att du inte skulle köra ett eget race .. men att du säkert är välkommen att hjälpa till, men mitt under din pågående glädjeyra så kanske du inte noterade detta .. sen vet ja ju att du är väldigt rutinerad på tifo fronten med bl.a. tifon som .. öööhm .. hmm
Timrå IK > Sv: Zätas svar till alla tvivlare
oj oj så när att Zäta sätter dit 3-1 för sverige då han driver igenom och skär in från kanten .. pucken tar i ribban och ut
Timrå IK > Sv: Fredagkväll
Frella : just de ja .. pengar för dom ballongerna dom har jag inte sett något av
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
El maco : ännu en sak som inte har med hockey att göra men vad gör comeback på torsdag ?
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Frella : frågan är hur mycket OS hockey det spelas på den arenan nu
Ang. Sir Jimmy så hörde jag vid domustrappan att han inte har hoppat på de 2 senaste matcherna ..
Ang. Sir Jimmy så hörde jag vid domustrappan att han inte har hoppat på de 2 senaste matcherna ..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Där snackar vi OS arena av klass .. dit skulle nog HF arrangera en resa iaf, frågan är om jimmy hakar på då han bara syns i varannan kamera.. rykten går om att han blivit lite snobbig och fått divalater efter framträdandet
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Frella: arenan liite liten .. även i en arena som tar 20 000 så ser du jimmy vilken kamra du än tittar i så syns han och hans brillor ( om han nu inte byter ut dom) men du har rätt, ska HF till OS då ska det vara en arena som heter duga!
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Attans .. är det så illa, för dig alltså .. jag å jimmy väntade supporterbiljetter efter vårat briljanta tv framträdande (se länktips)
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Okej .. först på torsdag .. hörde du det jimmy kanske våra OS biljetter kommer också .. vi kan ju alltid hoppas !
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
OS frella : är du hemma fortfarande ? åker du inte ner förrän matcherna börjar eller ?
Timrå IK > Sv: Frisyrer...
Frella : vet aldrig att ja ingått en sådan paktj*vel .. de pratades om de .. men ja sa att ja skulle klippa mig .. hatar lång hår!
Timrå IK > Sv: Nya spelare
tydligen så gjorde han 2 mål .. tyckte dock dom sa 3 .. men han spelade bra
Timrå IK > Sv: Nya spelare
MACIJEVSKIS tror jag skulle vara något, 3 mål för lettland mot slovakien .. inte illa
Timrå IK > Något har hänt
Någonting måste ha hänt! ja å jimmy räknade till att det var heldött i gästboken i 16 timmar (rekord?)
Plus att modo toppar inläggstoppen .. vad beror detta på ?
Plus att modo toppar inläggstoppen .. vad beror detta på ?
Timrå IK > Sv: TRÄNA POWERPLAY.........
Detta med power play så har jag sett att i slutet av några matcher så har molla matchat 4 forwards och en back, men som sagt bara i slutet av matcherna då vi jobbar för en kvittering/reducering
Timrå IK > Hjälp sökes !
Oj oj oj .. nu fick jag ett samtal från min kära bror i malmö .. han ska gifta sig ... å som om de inte räcker med de .. så vill han att JAG ska hålla ett tal till hans ära, jag som är så enooooormt folk skygg, nån som har nåt tips å knep =P ?
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK
ska vi inte ta å klanka ner på laget nu då ?? 19-7 i skott efter första perioden ..
Timrå IK > Sv: Hockeyligan och förbundet
Jag tror comhem inte visar någonting ikväll .. men när jag sökte så hittade ja ett underhållande spel .. (se länktips) hockeyliret ute till höger
Timrå IK > Sv: Är´e nån tävling?
om man inte bryr sig om statusen .. ge fan i å titta på den då !
kan de bli enklare ?
kan de bli enklare ?
Timrå IK > Sv: Är´e nån tävling?
varför ja bryr mig ? för att de ä fräckt .. ett sätt å se vilka som surfar omkring mycket på sidan =P
Timrå IK > Sv: Hockeykväll..
varför man fick se så lite ? fem bokstäver T I M R Å .. tv har något emot våra vackra rödvita tröjor ,, så är det bara
Timrå IK > Sv: Dif - TIMRÅ IK
Detta ser bra ut !! kimmo spikade igen på straffläggningen ! och vi satte våra 2 första .. otroligt bra borta mot DIF !
Malmö Redhawks > Sv: Malmström
Så otroligt skönt att se att ni spöa skiten ur Hååvee ..
FORZA MIF MOT GULDET DE BÄR !
FORZA MIF MOT GULDET DE BÄR !
Timrå IK > Sv: Dif - TIMRÅ IK
Straffar :
0 - 1 TIMRÅ 16. HALLIN, Per
0 - 1 DIF 39. PARDAVY, Jan
0 - 2 TIMRÅ 29. MATTHIASSON, Markus SER BRA UT NU!!
0 - 2 DIF 3. EKMAN, Nils JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bonus poängen är vår !
0 - 1 TIMRÅ 16. HALLIN, Per
0 - 1 DIF 39. PARDAVY, Jan
0 - 2 TIMRÅ 29. MATTHIASSON, Markus SER BRA UT NU!!
0 - 2 DIF 3. EKMAN, Nils JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bonus poängen är vår !
Timrå IK > Sv: Dif - TIMRÅ IK
Det verkar vara en bra femma dom hittat i Robban , Z , mackan .. de har stått för samtliga mål ikväll (hittils) =)
Timrå IK > Sv: Saloondörrshockey
Hörde nyss på radion att bosse har gjort en "idioträddning" .. snurra å hade sig sen plocka han pucken .. de låter som bosse de !
Timrå IK > Sv: Dif - TIMRÅ IK
Robbelibobbelibobban !!!!!!
45.33 3 - 2 EQ TIMRÅ 12. CARLSSON, Robert
(29. MATTHIASSON, Markus)
45.33 3 - 2 EQ TIMRÅ 12. CARLSSON, Robert
(29. MATTHIASSON, Markus)
Timrå IK > Sv: Dif - TIMRÅ IK
nu har vi boxplay igen . crippe ut för charging .. Kom igen nu !! kämpa in 2:an
Timrå IK > Sv: Saloondörrshockey
20.00 GK out HV71 1. LIV, Stefan
Nu kliver bosse in och spikar igen ! . lite synd då man känner litegrann för MIF
Nu kliver bosse in och spikar igen ! . lite synd då man känner litegrann för MIF
Timrå IK > Sv: 8-1 till DIF
Timrå förlorade hemma sist .. då satt han på bänken .. han var bänkad i första nere i gävle .. då hade vi 3-0 i baken då kom han in å styrde upp det dära .. =)
Timrå IK > Sv: 8-1 till DIF
jag har tröjan .. jaa .. men den har inte tomi haft .. utan stor melinder =) .. men blir det auktion i år så S K A jag ha tomis tröja garanternt..
åka över till finland ? ja ska flytta dit, packar kartongerna nu
åka över till finland ? ja ska flytta dit, packar kartongerna nu
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Redwhiteboy : ja anordnade den matchen tillsammans med HH, Mats Edström och Anders Moverare ..
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
joo de kanske den gör .. men ja trodde du visste nåt som inte jag gör med tanke på att du skrev "snart"
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Vad säger du då redwhiteboy ? vet du mer än de som arrangerar .. eller håller du på med en egen supportermatch ?
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Red Eagles : får man skjuta slagskott .. då kommer ja =P
har ingen aning om ja kan komma .. får se
har ingen aning om ja kan komma .. får se
Föregående · 80 · Nästa
