Historik
Föregående · 81 · Nästa
Timrå IK > Sv: Tomi Källarsson..
hehe .. undra ja va man ska hitte på för något .. flytta dit och starta en egen tomi fans avdelning .. eller stanna å göra en bytes del med iron-mike.. svårt val .. svårt svårt
Timrå IK > Sv: Tomi Källarsson..
Den stora frågan just nu : får HF en medlem mindre .. en av dom funderar på att flytta till tammerfors...
Timrå IK > Sv: Tomi Källarsson..
Jag vet inte va ja ska säga .. min nr1 i timrå borta .. hur .. matcherna kommer inte att va de samma utan Tomi ! =´(
Timrå IK > Sv: Nya ramsor
då vill ja fråga slipknot : när hörde du dom senast ?
dessutom så visar de att vi inte är råbarkade huliganer ..utan små gulliganer =P
dessutom så visar de att vi inte är råbarkade huliganer ..utan små gulliganer =P
Timrå IK > Sv: Matchens pajas
Vakterna verkar ha fattat något ! .. de va inte samma vakter som vaktade oss igår .. det var 2 snälla damer som tackade oss efter matchen .. de e så de ska va !
Timrå IK > Sv: Mike och gänget
jaadu blyfot, du var inte ensam om att jubla då han la den stenhårt i ribban.. sen att åhlund missade två helt öppna lägen nån meter från mål va lite tråkit ..
Ja tycker att vakterna gjorde ett bättre intryck nu .. men så hade vi ju inge farligt konfetti med oss .. men det var andra vakter där nu, har de lyssnat på oss ?
Ja tycker att vakterna gjorde ett bättre intryck nu .. men så hade vi ju inge farligt konfetti med oss .. men det var andra vakter där nu, har de lyssnat på oss ?
NHL > Sv: Stanley Cup
jao .. iofs .. men i början såg de riktit stabila ut .. för att nu tappa lite .. (formsvacka?) .. nu börjar klättringen uppåt igen !! glöm inte att spelarna i rangers förstakedja låg bland topp 5 i poängligan ..
Timrå IK > Sv: Leksand ångar på
haha .. ja är då väldigt sugen .. som mike66 och frella på att åka ner .. men de bli lite dyrt på 3 pers ..
Timrå IK > Sv: Leksand ångar på
jadu 250 kg .. får se om det blir nåt .. Gud verkar ha syndat och åkt på magsjuka .. mike66, frella och jag är ju på .. får vi mer folk så åker vi
Kom igen nu ni i Sundsvall/timrå området !! messa mig eller mike66 om ni vill åka med !
Kom igen nu ni i Sundsvall/timrå området !! messa mig eller mike66 om ni vill åka med !
Timrå IK > Sv: Leksand ångar på
något avlägsen .. visionen innehöll väl även att de skulle ta sig till kvalserien i år ?
Hör sundsvalls supporterns kommentar på länkips
Hör sundsvalls supporterns kommentar på länkips
Timrå IK > Sv: BRYNÄS-TIMRÅ
icke att förglömma ! action"känd från tv"leif och frella ..
frella syntes för övrigt också i inslaget .. lite i bakgrunden,
Ska med!
frella syntes för övrigt också i inslaget .. lite i bakgrunden,
Ska med!
Timrå IK > Sv: BRYNÄS-TIMRÅ
Kom igen nu !! är det inga mer som vill med och se timrå spräcka sviten i mardrömsarenan !!!
Håckla ?
Håckla ?
Timrå IK > Sv: Sveriges Jerusalem.....
går väl att jämföra som någon tidigare gjort .. med sundsvall och timrå som exempel .. om sundsvall var på väg att åka ur allsvenskan om timrå spelar där .. skulle timrå lägga sig då ? å riskera att lagen under knappa in ?!?
Timrå IK > Sv: Kvällens målvakt
Ja, ,, man vet ju aldrig .. swehockey brukar ju inte vara allt för pålitliga
Timrå IK > Sv: Kvällens målvakt
enligt swehockey så har timrå 2 väldigt mysko spelare med .. är det några juniorer ?
21. HANSSON, Mats ..Back i tredje
28. SANDGREN, Daniel ...Back i fjärde
21. HANSSON, Mats ..Back i tredje
28. SANDGREN, Daniel ...Back i fjärde
Timrå IK > Sv: Bli inte ledsna...
timråfans ?!?! .. jaha dom .. ja trodde de var utdöda ..för då inte mycke liv av sig .. men nu på slutet så börjar man känna igen klacken .. de e kanon !
Timrå IK > Sv: Kvällens målvakt
hassebo: häärligt !! hoppas på lite rapporter i pauserna ..
Freddan i mål ??? jaja .. han brukar spela bra mot modo
Freddan i mål ??? jaja .. han brukar spela bra mot modo
Timrå IK > Sv: Bli inte ledsna...
eaglan : ja ni har säkert lika skoj å .. när ni står där i klacken å småpratar lite .. för nå annat ska man väl inte göra där ??!?!
Timrå IK > Sv: Bli inte ledsna...
Tycker egentligen inte att skarin ska säga så mycket här ja ... många matcher i år har GuRRa eller Dalan fått trumma .. vart har han varit då ?
Timrå IK > Sv: Bli inte ledsna...
jonas: vi i HF är ett hårt sammansvetsat gäng som gått igenom mycket tillsammans !! vill du vara med så får du gå igenom grymma prövningar =P
Timrå IK > Sv: Bli inte ledsna...
"Kriteriet för att vara en Hardcore Fanz måste väl ändå vara att gå på varje hemmamatch. " ... vem har satt det kriteriet ?? .. jag, dalan å frella röjer mer på en match 'än alla andra gör på en hel säsong .. så de kanske räcker med en match egentligen då
Timrå IK > Sv: Bli inte ledsna...
Dalan : missar själv denna tillställning .. har match med bl.a. Frella ...
Timrå IK > Sv: ja det är var skönt
Skarin : den sekvensen skulle köras ändå .. de tog Dalan som intervju offer .. men den sändes tydligen inte
Timrå IK > Sv: ja det är var skönt
Jimmy : Dina brillor tar dig till andra sidan atlanten en vacker dag !!! .. frågan är om min tomteluva har samma effekt ...
Timrå IK > Sv: ja det är var skönt
Hälge : häärligt .. ja ramla jag också .. tur att knylan fanns och stöttade upp mig =) .. men jag är grymt impad av min spänst :P
Timrå IK > Sv: ja det är var skönt
Måste säga att det var en helt underbar match !! precis som det ska vara .. lite dåligt tempo emellanåt .. men när TOMI gjorde mål .. då hoppade actionleif högst i ladans historia !!
Timrå IK > Sv: ja det är var skönt
ja jimmy är inte lätt att missa .. men att el maco kände igen mig .. hua .. va skoj :P hahha
Timrå IK > Sv: ja det är var skönt
Hahahah .. så otroligt härligt att se sig själv på Tv .. den tredje (felande?)länken var Knylan !
Timrå IK > Sv: Ny omröstning på supportersidan!!!
håller med Madde .. tvivlar på att vi kommer fylla en sådan hall .. men det skulle trots allt vara läckert med en sån arena
Timrå IK > Sv: Schnabel gjorde nhl debut
Enligt ST så spelade han några byten .. se länktips (något rörigt)
Föregående · 81 · Nästa
