Historik
Föregående · 82 · Nästa
Timrå IK > Sv: Matchens pajas
Vi var där för att se matchen : JA .. men också för att stötta laget .. med flaggor och så .. men de fick vi inte !!!!
Brynäs IF > Sv: STASI-Vakter
mysko mysko .. har inte sv. hockeyförbundet regler på att man inte får ha träflaggpinnar .. och att de ska vara i pvc ?? våran pvc pinne tog dom .. men ni SÄLJER flaggor med träpinnar ,, illa !!!!
Timrå IK > Sv: vad?
Hemp : vi fick tillbaka dom .. vi fick också uppslag till nya ramsor .. typ : OH AH KGB say OH AH KGB .. eller stasi vakter *klapp* *klapp* *klapp* ... flaggorna ställdes i ett förråd .. när jag och knylan efter matchen gick in i förrådet kom vakten .. slet tag i han å kastade han ur förrådet .. likadant med mig .. dock väger ja lite mer å hade en vidare käft ..
Timrå IK > Sv: El Krocko rapporterar
heh .. lillbilen såg väldigt illa ut ... vi fick med den på bild .. dock lite dålig kvalitet =)
Timrå IK > Sv: Matchens pajas
Höjdpunkter på isen : Zätas dragningar .. kimmos slidningar .. timrås offensiv ..
fanns bara en klack i hallen .... å den försökte vakterna förstöra !!
fanns bara en klack i hallen .... å den försökte vakterna förstöra !!
Timrå IK > Sv: Matchens pajas
Dagens pajasar : Stasi vakterna i Gavlerinken !!!!!
annars så var det en väldigt trevlit tillställning detta !!
annars så var det en väldigt trevlit tillställning detta !!
Timrå IK > Sv: grattis TIK
GuRRa och övriga resande tikare : Nu ska vi bära fram laget till 3 pinnar i Gävle !!
Ta med blinkande saker .. tomtebloss .. konfetti .. allt !!
Syns på bussen !
Ta med blinkande saker .. tomtebloss .. konfetti .. allt !!
Syns på bussen !
Timrå IK > Sv: Flagg Tifo
njae ... vi har bara haft en hemma i år :P
neerå .. men det tror jag inte .. kanske är less på allt arbete som läggs ner . och sen så gör de inget ..
neerå .. men det tror jag inte .. kanske är less på allt arbete som läggs ner . och sen så gör de inget ..
Timrå IK > Sv: Flagg Tifo
Det har väl försökts ett antal gånger utan att lyckas med A4 tifo på sitt .. skulle dock vara myycket vackert
Timrå IK > Sv: Flagg Tifo
jag sluta tjura ??? dömmihövvespojken .. aldrig någonsin .. vad är HF utan en sur leffe ?
Timrå IK > Sv: AIK lånar spelare av Jokerit
nubben dementerade.. kapanen .. och nåt annat nyförvärv va ?
Timrå IK > Sv: Brynäs-Timrå
vad vet jag då .. kanske det är bekvämare för mike66 att trycka besvara i GB bara .. stället för att hålla på joxsa med alla knappar :P
Timrå IK > Sv: En sann supporter
jaa .. vi kanske förlorar på detta .. jag vill bara veta varför just vi ska ha de och ingen annan .. men hade man haft råd så hade man väl fått krypa till korset och bli medlem då .. för i en ev. kvalserie ska ja med !
Timrå IK > Sv: En sann supporter
självklart .. fegt att tycka som alla andra .. Kristdemokraterna ledande parti efter valet !! SM guld till timrå !!
Timrå IK > Sv: ComHem Visar Timrå!
men olle dååå .. är du elak för att du inte fick lite smisk i helgen .. säga att ja ser kvinnlig ut
Timrå IK > Sv: ComHem Visar Timrå!
Friskan : tack för erbjudandet .. men det löser sig på nåt vis ... :P
Timrå IK > Sv: ComHem Visar Timrå!
El mackå : jag tycker inte det är själv klart .. ska jag betala så vill jag att det ska hända grejjer också .. inte som det har varit i år .. helt värdelöst
Timrå IK > Sv: ComHem Visar Timrå!
Friskan : okej .. de må så vara då ....... hur många / vilka var på mötet ?? styrelsen bara ?
Timrå IK > Sv: ComHem Visar Timrå!
jaa duu .. hemskt gärna ..
Egentligen vill man väl åka buss för gemenskapens skull .. men jag ogillar att vi är de enda i ES som kräver medlems skap på resorna ... dåligt !!
Egentligen vill man väl åka buss för gemenskapens skull .. men jag ogillar att vi är de enda i ES som kräver medlems skap på resorna ... dåligt !!
Timrå IK > Sv: Operation Patrik Ulin
kanske inte på alla supportrar .. men spelarna iaf tycker ja :P
Timrå IK > Sv: Operation Patrik Ulin
hahaha nu har du blandat ihop personer .. putte ulin spelade i timrå för några år sen .. riktit bra spelare !
Timrå IK > Sv: Hur gör Djurgården?
Tänk att precis de låg jag och tänkte på i natt .. Längre resor .. inget derby med folk på läktaren .. DIF bjöd på 3 pinnar senast mot gnaget !
Timrå IK > Sv: Se på fan... en seger till.
Jaa .. jag önskar er dessamma då .. ni och AIK klarar er nog bra därnere
Timrå IK > Sv: Se på fan... en seger till.
ajdå .. blev lite kort sist :P .. visst är actionleif bara ett användarnamn .. men vill ja säga nåt så reggar jag inte ett nytt !
Föregående · 82 · Nästa

Visst är det överdrivet .. men det är jävligt dålig stil !