Historik
Föregående · 84 · Nästa
Timrå IK > Sv: Träning inför supp.match
Träning nu på lördag 15 / 12 Timrå Ishall A-hallen
Kl 8:00 .. kom gärna lite tidigare för ombyte m.m.
Ni som inte kan komma men vill spela matchen skicka ett mess till mig eller HH med erat telefon nummer .. ( vi kommer att ta allas så att alla är kontaktbar)
Kl 8:00 .. kom gärna lite tidigare för ombyte m.m.
Ni som inte kan komma men vill spela matchen skicka ett mess till mig eller HH med erat telefon nummer .. ( vi kommer att ta allas så att alla är kontaktbar)
Timrå IK > Sv: Lyckopiller & Berömmaskiner !
Jag hörde att Mats Edström var till "ladan" i lördags .. men han var i B-hallen och såg vets laget som spelade där .. och blev vettskrämd över hur bra vi tikare såg ut =)
Timrå IK > Sv: Träning inför supp.match
Oj .. ska den målisen vara med på supportermatchen då ? eftersom det är de denna tråd handlar om
Timrå IK > Sv: Träning inför supp.match
Okej .. tycker att det var en rolig tillställning denna träning .. sen om inte alla tyckte de så kan de säga det direkt ..
Vissa kallas nonchalant .. vissa passade inte .. sånt får man säga till om så går det säkert att lösa !
Att sedan hoppa av löser inte mycket ..
Vissa kallas nonchalant .. vissa passade inte .. sånt får man säga till om så går det säkert att lösa !
Att sedan hoppa av löser inte mycket ..
Timrå IK > Sv: Träning inför supp.match
Det är ett lag mot ett annat .. i detta fall .. Timrås Supportrar mot Sundsvalls supportrar
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Fabbro HH ska ställa sig i mål .. sen så ställer frella upp imorrn .. för att alla ska få en målis å skjuta på :P
Timrå IK > Sv: Supportermatch
ta med ullstrumpor .. 4 dubbla underställ å ett glatt humör .. så löser de sig =)
Friskan : Så ge han en hård träning på cykeln .. han va ju helt slut efter trummandet ..
Friskan : Så ge han en hård träning på cykeln .. han va ju helt slut efter trummandet ..
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Efter ett telefon samtal med fabbro HH så hörde jag att GuRRa var helt förstörd för att han skulle behöva gå från sörberge till ladan .. får köra lite intensivträning där tro ja ..
Iaf .. dreamteam .. du har mess !
Iaf .. dreamteam .. du har mess !
Timrå IK > Sv: Lirare
Måste man vara bra själv för att få kritisera ?
Måste man ha spelat hockey själv för att få kritisera hockeyspelare ?
De har en lön ... gör de inte själ för den så ska de inte ha den .. visst är det fel att öppet kritisera i GB men man borde ha rätt till det
Jobbar jag på Sibylla och gör en dålig hamburgare .. måste du ha gjort hamburgare för att få kritisera den då ?
Måste man ha spelat hockey själv för att få kritisera hockeyspelare ?
De har en lön ... gör de inte själ för den så ska de inte ha den .. visst är det fel att öppet kritisera i GB men man borde ha rätt till det
Jobbar jag på Sibylla och gör en dålig hamburgare .. måste du ha gjort hamburgare för att få kritisera den då ?
Timrå IK > Sv: Supporter träning !
Uppslutningen till själva matchen är inget problem ..
Det är nu på lördag folket inte verkar visa intresse !
Det är nu på lördag folket inte verkar visa intresse !
Timrå IK > Sv: Supporter träning !
Mike66 : härligt med mer folk som pådrivare !!
Jag är redo med full mundering på lördag morgon
Jag är redo med full mundering på lördag morgon
Timrå IK > 250kg kärlek
Snälla sluta inte skriv i gästboken !! du ser hur det ser ut redan nu !!
Alla som vill ha 250kg kärlek kvar .. fyll i nånting på tråden !
Alla som vill ha 250kg kärlek kvar .. fyll i nånting på tråden !
Timrå IK > Sv: Målkameror
Djurgårns mål var på klubban .. men det dömdes ju bort för att Lule gjorde mål före då ..
Timrå IK > Sv: Åhlund uträknad...
Precis .. det är INTE I NHL .. vad säger att denna spelare skulle lyckas bra då ?
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
oj vilken supportermatch vi pratar om .. med simons och ålund å hela gänget .. det finns andra trådar !
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Vad är detta ???
Förut va det ett hett intresse kring supportermatchen
Nu har jag fått 5 svar av folk !!
NI som är anmälda .. eller även ni som inte är .. hör av er !!
Förut va det ett hett intresse kring supportermatchen
Nu har jag fått 5 svar av folk !!
NI som är anmälda .. eller även ni som inte är .. hör av er !!
Timrå IK > Sv: Supportermatch
Alla som är anmälda var god messa mig angående er närvaro nu på lördag Kl 8:00 i timrå ishall .. så jag vet hur många som kommer .. annars får ni ge en bra anledning ..
Timrå IK > Sv: Dagens Match
Hah .. exakt .. tror mer på en Thriller då .. vad sägs om "skäggiga damen dansar polka" ?
Timrå IK > Sv: Dagens Match
Amen .. jag har blivit bönhörd .. min största önskan har varit att se HH i raffset .. oj vad ja kommer ta med kameror ..för att få med varenda vinkel av hans såååå frestande kropp
Timrå IK > Sv: Pekka Lindmark
för mif tror jag väl inte .. det är väl snarare i luleå han håller hus
Timrå IK > Sv: Björkö Fans On Tour...
okej ! då såg ja väl dig då :P
Det var jag som hade Knylans jumboflagga då
Det var jag som hade Knylans jumboflagga då
Timrå IK > Sv: Björkö Fans On Tour...
Laken : Bara en fråga var det du och nån till som stog kvar på sittplats eftermatchen och tittade bort mot oss Hardcore Fanz ?
Timrå IK > Sv: Hardcore Fans On Tour
Kanske är det så att alla Vakter kör lite intern hardcore och var rädd för att det kom ut ..
Timrå IK > Sv: Hardcore Fans On Tour
Frella: Ev. så tog han med sig den som souvenir .. smällar man får ta när vi Hardcore Fanz inte har tagit fram souvenirer än ..
Timrå IK > Sv: TIK flaggar i övik!!!
RED DEVILS : det var min gode vän Knylan som stog mitt på isen efter matchen ..och det var jag som fotograferade honom ;P
Timrå IK > Sv: Hardcore Fans On Tour
Då har jag en fråga
Är du rädd för att vi kanske kommer med en 10 man stark klack och överröstar er lika lätt ändå ?
Eller va hänger de i Dwarf asså
Är du rädd för att vi kanske kommer med en 10 man stark klack och överröstar er lika lätt ändå ?
Eller va hänger de i Dwarf asså
Timrå IK > Sv: Hardcore Fans On Tour
Zigge: man ser bra .. det är första målet som är lite tokigt bara .. å va i hela helleskotta menar du med midget ?
HARDCORE FANZ ON TOUR
HARDCORE FANZ ON TOUR
Timrå IK > Sv: Supportermatch
stämmer .. nästan .. det är lördag den 8:e kl 8:00 .. med full mundering =)
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
härligt med TIKare där uppe .. vi så kallade Hardcore Fans ska också åka upp i en minibuss ,, så det lir lite livat i kempis iaf :P
Hör av er om det är någon som vill haka på det finns någon plats kvar !
Hör av er om det är någon som vill haka på det finns någon plats kvar !
Timrå IK > Sv: Från Hjälte till Syndabock...
mike66 du får ha huuuuuur lång klubba du vill .. men kom du så ska DU få se på trollkonster a la´ leffe
Timrå IK > Sv: Från Hjälte till Syndabock...
Joo Robban var ute på parkeringen och lattjade med bollen .. ombytt ..
Kan det ha varit mig ocg frella du hörde ? Vart stog du
Kan det ha varit mig ocg frella du hörde ? Vart stog du
Timrå IK > Sv: TIK-HV71 från radion
det närmsta vi kommer en straff idag var väl då Z tunnla en HV back och skulle gå runt ?
Föregående · 84 · Nästa

Match den 30 dec. kl 14 i gärde