Historik
Föregående · 85 · Nästa
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Nej nej nej ... springandes med videokamera den platsen är tillsatt .. Madde är den som tar hand om det
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
sportchef ?? vafan
ja ska ju va lika stor superstar som TOMI är !
fara å briljera
ja ska ju va lika stor superstar som TOMI är !
fara å briljera
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Själv klart finns det plats för en Sjöstedt i laget .. jag ska kolla med HH så ska vi se vilken position i laget du får !
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Madde : SKA man vara med i supportermatchen så måste det finnas en vilja som driver en .. som får en att stanna hemma den fredagkvällen och offra en lördags morgon .. den finns hos vissa !!
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Jag hörde av min gode vän att det krockar med en resa till Karlstad
Hoppas på dom som inte ska åka dit då !
Hoppas på dom som inte ska åka dit då !
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
behövs inge lång kallingar !
Jag å HH ska drilla alla så de står härliga till .. de ska svettas som kameler !
Jag å HH ska drilla alla så de står härliga till .. de ska svettas som kameler !
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Ojdå Håll i hatten ..
Passet är kl 8.00 - 10.00 ev. att vi snackar lite efter det också ..
Uppe med tuppen !! (gäller även dig madde)
Passet är kl 8.00 - 10.00 ev. att vi snackar lite efter det också ..
Uppe med tuppen !! (gäller även dig madde)
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
gud : ett ispass är planerat ..
Vi ska träna på att köra över moverare .. :P
Vi ska träna på att köra över moverare .. :P
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Tillägg :
lördagens samling kommer att vara tidigt .. så det får vara en luuuugn fredagkväll då ..
Uppe Med tuppen !
lördagens samling kommer att vara tidigt .. så det får vara en luuuugn fredagkväll då ..
Uppe Med tuppen !
Timrå IK > Sv: Supportermatchen
Timrå Supportrar som ÄR anmälda till supportermatchen !
Skicka ett mess till mig eller HH om datumet som är satt passar
På lördag den 8/12 har vi tänkt att laget ska samlas och kolla så att allt är OK .. passa inte det så messa nån av oss även där
Skicka ett mess till mig eller HH om datumet som är satt passar
På lördag den 8/12 har vi tänkt att laget ska samlas och kolla så att allt är OK .. passa inte det så messa nån av oss även där
Timrå IK > Sv: Efterlängtad SEGER
pelle hallin missade en straff nyss ,, dock spelar timrå väldigt bra !
Timrå IK > Sv: Efterlängtad SEGER
ajdå .. såg att länken inte fungerade längre ..
vill ni chatta .. ladda hem mirc (länken)
vill ni chatta .. ladda hem mirc (länken)
Länkar:
http://www.mirc.com
http://www.mirc.com
Timrå IK > Sv: Efterlängtad SEGER
länk till match chatten .. Kom dit eller så finns den på mIRC på undernets server kanalen #timråik
Timrå IK > Sv: Medgångs supportrar
hehe .. Jag skrek så att ja inte hade röst efter första .. sen fick ja ta i så ja höll på å svimma om jag skulle höras .. det gick inte å klappa händerna samtidigt .. då hade jag nog svimmat :P
Timrå IK > Sv: Medgångs supportrar
OK Octagon .. vem har egentligen utmärkt just dig för att vara medgångare då ?
Timrå IK > Sv: Medgångs supportrar
Jag fattar ändå inte .. när laget spelar bra .. då blir det tryck i ladan ..
men nu undrar ju jag varför bla Makarov m.m Tar åt sig så mycket när man nämner ordet medgångssupporter ..
men nu undrar ju jag varför bla Makarov m.m Tar åt sig så mycket när man nämner ordet medgångssupporter ..
Timrå IK > Sv: Medgångs supportrar
Men är det inte när det går som tyngst laget behöver stödet ?
jag vill gärna referera till bajen fans ... å Patronerna
jag vill gärna referera till bajen fans ... å Patronerna
Timrå IK > Sv: Tack Peo Larsson....
Peeeeo peeeeoooo Peo larsson VAR timrås kung !
Tack för allt Peo !
Tack för allt Peo !
Timrå IK > Sv: Medgångs supportrar
kan inte göra mer än att hålla med .. det är förj*vligt .. vad gör ni där ??!?!? .. 10 st som skriker nästan hela matchen .. sen när timrå pressar .. ja då passar det att skrika ...
medgångs supportrar tja la la la la
medgångs supportrar tja la la la la
Timrå IK > Sv: Redan på värmning?
Precis samma tanke hade jag idag .. det gör vi frella ... du ja , knylan å dalan .. grejja de vi
Timrå IK > Sv: Skansen - Gnaga
Äntligen lite positivitet igen !!
Får se vart alla pessimister och negativa folket tar vägen då ..
Får se vart alla pessimister och negativa folket tar vägen då ..
Timrå IK > Skansen - Gnaga
Kan säga att aik leder .. efter 2 försvarsmissar av DIF .. 1-0 redan efter 22 sek
Timrå IK > Sv: Bort med torrisarna
jovisst ,, efter matchen på torsdag så kan de göra en koll .. alla som inte kan prata .. de får en lapp som de kan visa .. då blir de insläppta till den sektionen :P
Timrå IK > Sv: Bort med torrisarna
Nämen vad säger du ?!
de trevliga tanterna vi såg sist va väl skoj att se i klacken .. ,, nää .. såg ut som några fisförnäma .. ja vet inte vad ... vad gör de där ??
de trevliga tanterna vi såg sist va väl skoj att se i klacken .. ,, nää .. såg ut som några fisförnäma .. ja vet inte vad ... vad gör de där ??
Timrå IK > Sv: Åtgärder för att bryta utvecklingen...
visst blir det tyst när vi får ett mål i baken .. de förstår jag .. man kan ju inte gefan i de och ignorera det !
Men ! efter nån sekunds tystnad så skriker jag mig hes igen !
Men ! efter nån sekunds tystnad så skriker jag mig hes igen !
Timrå IK > Sv: Åtgärder för att bryta utvecklingen...
Kanske ska leta reda på det bandet .. han är tydligen en framgångsrik idrottspsykolog ..
Man kan ju gå och köra bandet i omklädningsrummet i periodpuasen om de går tungt
Man kan ju gå och köra bandet i omklädningsrummet i periodpuasen om de går tungt
Timrå IK > Sv: Åtgärder för att bryta utvecklingen...
railo hette han visst ! han är svaret på allas dilemma ! kikade runt lite och hittade en intressant sida med willie inblandad på nåt sätt iaf ( se länktips )
Timrå IK > Sv: Åtgärder för att bryta utvecklingen...
Ska vi kalla in en idrotts psykolog så vet ja vilken ! Willie Rajlo ! han hjälpte vårat lag till stora framgångar på skolinnenbandyn för några år sedan ..
Hans saker finns på kassett och bok ..
vi låg i ett stängt rum och lyssnade på bandet
Hans saker finns på kassett och bok ..
vi låg i ett stängt rum och lyssnade på bandet
Timrå IK > Sv: Den ljusa sanningen
Frasse: givetvis !!.. jag tillhör den lilla skaran runtomkring trumman som ger 120 % varje match .. fick kramp i magen efter malmö matchen !
Timrå IK > Sv: Allt skulle lösa sig om...
Madde : det är tragiskt vilka snabba vändningar saker och ting kan ha ....
Timrå IK > Sv: Den ljusa sanningen
Precis Frasse, det är helt rätt !! det är mycket att spela om .. men tyvärr så vet ja inte hur många av de vi får med detta spel
Timrå IK > Sv: Våga acceptera kvalserien...
Tvåmåls underläge och timeout med 1.38 kvar .. håller det ?
Föregående · 85 · Nästa

Madde har avsagt sig den posten
Ny trevlig och fin tjej som gärna vill ha trevliga hemma kvällar sökes för kamerajobbet