Historik
1 · Nästa
HV71 > Sv: Hockeylag i flygkrasch, RIP Stefan Liv
Den finaste hälsningen gav faktiskt tycker jag Rögle BK.
Klubben visar hur stor han var.
Mer sånt vill vi se.
Hockeynationen Sverige har tappat en världsmålvakt.
R.I.P Liv.
Klubben visar hur stor han var.
Mer sånt vill vi se.
Hockeynationen Sverige har tappat en världsmålvakt.
R.I.P Liv.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
En hel hockeynation sörjer en stor målvakt som Stefan Liv var. Spelar ingen roll att han under sin tid i Elitserien spelade för HV71, utan att han var en Världsmålvakt för vårt landslag som hela hockey Sverige tyckte om.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74:
Finns andra bra domare med. dock får vi aldrig ha en av dom på matcherna.
Så mycket i kvalitet försvinner inte, när han åker över. Har ju bara kontrakt i 1 år med NHL. Han kommer tillbaka
Finns andra bra domare med. dock får vi aldrig ha en av dom på matcherna.
Så mycket i kvalitet försvinner inte, när han åker över. Har ju bara kontrakt i 1 år med NHL. Han kommer tillbaka
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 13/12-08
med 91 i räddningsprocent.. MArkan höll oss kavar i matchen..
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 13/12-08
alfnisse: Ulf Rönnmark e ju som gäst domarna som har varit här... Har ingen nivå alls.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF 13/12-08
65selander: Vilken konstig situation.. men men det går våran väg. =)
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs - Leksand tis 8 april. Mosa Masen !
är det någon som har räknat ut bästa respektive sämsta läget i dom kommande matcherna? hur matcherna ska falla för vårat brynäs..
Matchtips > Sv: Omgång 39 + en match från omgång 36
HV71-Skellefteå 3-3
Luleå-Linköping 3-4
Modo-Södertälje 2-2
Frölunda-Mora 6-3
Brynäs-Timrå 4-1
Djurgården-Färjestad 4-2
Frölunda-Modo 2-0
Luleå-Linköping 3-4
Modo-Södertälje 2-2
Frölunda-Mora 6-3
Brynäs-Timrå 4-1
Djurgården-Färjestad 4-2
Frölunda-Modo 2-0
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK - Brynäs IF Lördag 12/1-08
Vilken skön seger.... en 6 poängs match. slutspelsplats
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 4/12-07
StoltBrynäsare: Sperrle verkar göra en kanon match....
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 4/12-07
Vicke_LKPG: okej var det bara det.... tänkte om det var någon skada... men att lämna för 4 snabba mål, dåligt psyke....
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 4/12-07
Dream Team: vad var det som händer med STANA, Rastislav då?? varför gick han av???
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/12-07
Fan att man inte var där uppe och såg matchen..... dom tog sig i kragen efter förnedringen som var i torsdag.... Bra kämpat gubbar
Brynäs IF > Sv: Brynäs - SSK 19/11-07
varför tog dom inte Korhonen så vi fick spela 6 mot 4 dom sista 3 min.... varför... Det här är brynäs...
Brynäs IF > Sv: 2007·11·03 HV 71–Brynäs IF
försvann webbradion för någon annan också lr.... det dog bra....
Brynäs IF > Sv: 2007·11·03 HV 71–Brynäs IF
men snart får dom ta Time out och lugna ner sig om det blir fler uppvisningar....
Brynäs IF > Sv: 2007·11·03 HV 71–Brynäs IF
ingvar304: vad dom gör onödiga utvisningar... har dom inte läst regelboken...
1 · Nästa