Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: TIFO den klassiska linjen
Madde: Mycket klokt sagt... Visa färgerna det är det som gäller. Tänk om hela hallen vore röd och vit på läktaren
Timrå IK > Sv: Borrken mumlar igen...
Daniel L: Bork har väl alltid stuckit ut hakan. Sammtidigt är han nog den sk. "hockey expert" som kan minst.
Timrå IK > Sv: Gamal Timrå låt igen...
badger: Den länken har jag sett redan. Tyvärr så är den sreemad i väldigt dåligt ljud. Väldigt burkig om jag säger så...!
Måste finnas någon som har den bättre streemad eller på mp3
TIK-POWER
Måste finnas någon som har den bättre streemad eller på mp3
TIK-POWER
Timrå IK > Gamal Timrå låt igen...
Gjorde ett inlägg för ett tag sedan om en gamal timråsång, inget svar..??? Är det så illa att den inte går att få tag på?
Nåväl, nytt försök!
Låten heter "Timrå-Red Eagles" Jag har den men med superdålig kvalitée Någon som kan hjälpa mig att få tag i den i bättre kvaliteé??
Förtydligande om vilken låt jag menar så går refrängen så här: "Åååh Red Eagles flyger fram.....
Tacksam för svar på brevlådan!
TIK - POWER
Nåväl, nytt försök!
Låten heter "Timrå-Red Eagles" Jag har den men med superdålig kvalitée Någon som kan hjälpa mig att få tag i den i bättre kvaliteé??
Förtydligande om vilken låt jag menar så går refrängen så här: "Åååh Red Eagles flyger fram.....
Tacksam för svar på brevlådan!
TIK - POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Hur som helst. Mycket överaskande resultat ikväll. Djurgården åker på stortorsk. Luleå slår Brynäs.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
E-man: Ingen tår fallen över att det går dåligt för dessa lag...!
Snarare är väl det så att man små myser lite :-)))
Snarare är väl det så att man små myser lite :-)))
Malmö Redhawks > Timrå-Malmö
Lita på revanch på lördag.... Då får Ni smaka på de röd/vita hockeydynamiten
Timrå - Malmö 4-2
TIK-POWER
Timrå - Malmö 4-2
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Bra gjort!!! Vi skall komma ihåg att det är hemmamatcherna vi först och främst skall vinna. En förlust ikväll betyder inte så mycket på dessa 50 omgångar. Nu tar vi revanch hemma på lördag mot Malmö och passar sedan på att dänga Leksand på tisdag.
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vadå förligt för hockeyn om att det är svalt med hockey i huvudstaden. Skitsnack
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Faaan Vad underbart. Jag som inte vågade hoppas på oavgjort ens innan matchen. Faan vad glad man blir :-))))))))))))))
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge: Okej, hur har det varit med tekningarna i denna match. Vinner TIK några?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
I alla fall kan jag säga att MoDo har otroliga problem med avslutningarna, otroliga problem, fortsätter det så här för dom så blir det helt klart kvalserien
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Kommer från Canal +, där Modo är helt utspelad av LHC. Får man en snabb resumé hur det ser ut för Timrå efter första perioden.
Timrå IK > Sv: timraik.nu
BlackBay: Tycker den är lika bra som förut (eller usel om man vill använda det ordet)
Inte mycket till skillnad i alla fall.
TIK-POWER
Inte mycket till skillnad i alla fall.
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Jaha...! Då har man bränt en skiva med alla Timrå-låtar...! Skall åka och jobba kl 17.00 och på jobbet finns en Djurgårdsfanatiker...... trevligt tycker jag idag. Tänkte komma dit med Timråtröja och mössa samt spela denna skiva hela kvällen.
Vad gör man inte för att visa dom bortkomman på rätt väg.
TIK-POWER
Vad gör man inte för att visa dom bortkomman på rätt väg.
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Bisittaren i webbradion: Timrå kommer inte ens vara svettiga efter matchen, de gör ett gott dagsverke....
Rätt så bra betyg :-))
TIK-POWER
Rätt så bra betyg :-))
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Antingen punkteras matchen eller så blir det farligt om Djurgården gör mål. Lite matchavgörande detta
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
ghoran: Även det är ett problem, vinner vi tekningen eller om det blir oavgjort så hamnar pucken oftast hos motståndarlaget, inte bra
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
gud: Det var synd det. För just tekningarna var det orosmoment som jag analyserade fram efter SSk matchen. Måste bli bättre annars kan det bli tungan på vågen längre fram i ES
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
gud: Vinner i alla fall fler tekningar idag än vad de gjorde mot SSK! Enligt Webbradion då som jag lyssnar på (avis på dig som ser matchen). Men att vårat Timrå förlorar allt för många tekningar är helt klart ett oroväckande mönster.
Får hoppas att trenden är bruten för det går ju åt rätt håll nu i alla fall då de lyckas vinna skapligt många tekningar (enligt webbradion då)
TIK-POWER
Får hoppas att trenden är bruten för det går ju åt rätt håll nu i alla fall då de lyckas vinna skapligt många tekningar (enligt webbradion då)
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Visst, men jag tycker att bisittaren är den som är mest analytisk av matchen. Huvudkommentatoren är ju Djurgårdare i sina kommentarer
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Frasse: Roligt att höra... riktigt så låter det inte på webbradion från period två i alla fall.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Huvudkommetatorn på webbradion är lite Djurgårds-färgad, tur att bisittaren verkar vara lite mer neutral i sina kommentarer.
Annars så skulle man inte stå ut med att lyssna!
Annars så skulle man inte stå ut med att lyssna!
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Lite för mycket Djurgården nu, kan bli jobbigt detta om vi inte får rå om pucken på ett konstuktivt sätt
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Amb-41: Ooops... mycket Djurgården nu, det är inte bra. Tur vi har Kapanen
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Gäller att kliva på högt nu... fortsätta att äga puck innom laget och ligga tätt inpå Djurgårdsspelarna.
Precis som de tycks ha börjat gjort här i andra perioden
Precis som de tycks ha börjat gjort här i andra perioden
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vi föds alla med Red Eagles-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg.
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Föregående · 10 · Nästa