Historik
Föregående · 9 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Timrå har bra fart på skrillorna nu... Bra att vårat lag är med i matcherna från start..
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vi föds alla med Red Eagles-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg.
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Micke Lind :-))))))
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Micke Lind :-))))))
Timrå IK > Sv: Timrå och Tallar
TD: Svår fråga detta måste jag säga.... Det är ju som vanligt att det handlar om pengar när allt kommer omkring. Ett varumärke som skall sälja utåt. Tallar??? Red Eagles???
Vad är bäst för Timrå Ik? Jag har inte svaret på denna fråga. Frågan är varför man helt enkelt inte har dem båda som tryck på souvenirer??? Det är synd att tallarna inte finns på t-shirts och muggar osv. Tycker jag. Jag gillar tallarna mer.
Tallarna- och Red Eaglesloggan borde dock kunna samköras utan att konkurera ut varanndra
Vad är bäst för Timrå Ik? Jag har inte svaret på denna fråga. Frågan är varför man helt enkelt inte har dem båda som tryck på souvenirer??? Det är synd att tallarna inte finns på t-shirts och muggar osv. Tycker jag. Jag gillar tallarna mer.
Tallarna- och Red Eaglesloggan borde dock kunna samköras utan att konkurera ut varanndra
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
23 timmar till nedsläpp... :-)))
Längtar redan, har betalat hockey-live över nätet så att man bara kan lobba in och lyssna i morgon.
Hade förhinder att gå i lördags och kom hem mitt i matchen ovetande om resultatet.... fick reda på att Malmö ledde med 2-0. Klickade mig vidare till hockey-live för att lyssna... "Telia ville ha betalt, slut på gratis lyssnandet"
Jag sket i att betala, var lite less över resultatet, och alla vet hur det gick, Vi vände och vann!
Tänker inte göra om detta misstag så nu är det framförhållning som gäller, alltså det är betalat och klart. Bara att logga in och lyssna om 23 timmar :-))))))))))
TIK-POWER
Längtar redan, har betalat hockey-live över nätet så att man bara kan lobba in och lyssna i morgon.
Hade förhinder att gå i lördags och kom hem mitt i matchen ovetande om resultatet.... fick reda på att Malmö ledde med 2-0. Klickade mig vidare till hockey-live för att lyssna... "Telia ville ha betalt, slut på gratis lyssnandet"
Jag sket i att betala, var lite less över resultatet, och alla vet hur det gick, Vi vände och vann!
Tänker inte göra om detta misstag så nu är det framförhållning som gäller, alltså det är betalat och klart. Bara att logga in och lyssna om 23 timmar :-))))))))))
TIK-POWER
Leksands IF > Sv: Leksand - Timrå
Countdown ----->23 timmar och 24 minuter tills uppgiften att välta bortkomlingarna på rätt köl igen börjar!
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
Leksands IF > Sv: Leksand - Timrå
Countdown ----->44 timmar och 18 minuter tills uppgiften att välta bortkomlingarna på rätt köl igen börjar!
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
För det är ju våran, Timrå IK-fansen att få andra att förstå att vi alla föds med Red Eagles-hjärta.
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Direksänd hockey i datorn
Helge: Jo, igentligen förstod jag att det är något sådant allt hänger på. Har man ADSL eller Bredbandsbolaget... etc.
Jag var nog lite hård mot Telia.
Jag var nog lite hård mot Telia.
Timrå IK > Sv: Direksänd hockey i datorn
kennethwestberg: :-))) Trevliga nyheter att Ni är klara att köra igång, mindre goda nyheter att vänta besked från Telia...... :-(( Det brukar kunna ta tid är min egen erfarenhet, hoppas att jag har fel i det
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: I år spelar Timrå IK slutspel
Frasse: Jag är inte lika objektiv när det gäller de gäller Timrå i ES t. ex. Som att sätta en slant på de övriga lagen!
Timrå IK > Sv: I år spelar Timrå IK slutspel
Frasse: Det är ju så, i alla fall för mig, har svårt att ta med lag som jag håller på när man tippar.
Timrå IK > Sv: Lägg detta på minne...
kn: Tror inte Challe hatar Timrå, där har du fått ngt om bakfoten. Det är ju så att han står på sig i sitt tipps om att vårat Timrå skall åka ur serien och det får stå för honom eller hur.
Har själv tippat serien i min profil och fått en del frågor "hur kan du tippa mitt lag så långt ner etc". Visst kan vi mysa lite över tabellen nu när vissa lag har det tyngre det är sant. Men vi måste oxå visa vår ödmjukhet utåt och fokuseringen skall ligga på vårat lag och helt enkelt skita i hur det går för andra lag.
Vi förlorar bara ansiktet om vi bedriver pajkastning i HS om andra lag, retas på lagom nivå är bäst (med glimten i ögat som det heter).
TIK-POWER
Har själv tippat serien i min profil och fått en del frågor "hur kan du tippa mitt lag så långt ner etc". Visst kan vi mysa lite över tabellen nu när vissa lag har det tyngre det är sant. Men vi måste oxå visa vår ödmjukhet utåt och fokuseringen skall ligga på vårat lag och helt enkelt skita i hur det går för andra lag.
Vi förlorar bara ansiktet om vi bedriver pajkastning i HS om andra lag, retas på lagom nivå är bäst (med glimten i ögat som det heter).
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Lägg detta på minne...
difzi: Elaka..? Vi håller som sagt var TIK-fanan högt men ödmjukhet är oxå vårat varumärke!
Malmö Redhawks > Sv: 5 mål
Nubben: :-)))
Någe annat kan man inte göra än att småle och tycka livet är roligt
TIK-POEWER
Någe annat kan man inte göra än att småle och tycka livet är roligt
TIK-POEWER
Malmö Redhawks > Sv: nästa match
Henrik84: Kan vara att Timrå har ett mer homogent lag... jobbar för varandra både i med och motgång. Lönar sig att kriga i 60 minuter. Ingen match är vunnen efter 40 minuter.
:-))))
TIK-POWER
:-))))
TIK-POWER
Leksands IF > Sv: Leksand - Timrå
Vi föds alla med Red Eagles-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg. Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses På Tisdag......
TIK-POWER
Ses På Tisdag......
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Frasse: Det är inte bara därifrån han har fått sparken, han är nog den sk. hockeyexperten man skall lyssna minst på
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Put your hands up in the air........ 3-2....... suvveeee.........
Gästspelade nyss i Malmös GB, de var rätt säkra på seger när det stod 2-0 till dem
TIK-POWER
Gästspelade nyss i Malmös GB, de var rätt säkra på seger när det stod 2-0 till dem
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
boffum: Är Malmö mycket bättre än Timrå eller är det så att de är mer effektiva i avslut?
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Skulle ha pröjs nu när jag försökte logga in.... fick du betala idag?
Malmö Redhawks > Sv: va tror nii imorrn om matchen?
Glömde säga att det även blir en röd/vit seger.
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Jag är besviken
Jag: Kom ihåg att media vill skapa rubriker. Troligtvis så sökte nog inte "Lill-Kenta" ngn ursäkt pga förlusten.
Men som tränare är han ju även tvungen att agera om han anser att dommaren inte tog utvisningar på det han borde.
Det är inte att skylla på ngt kring förlusten, det är två skillda saker.
Men som tränare är han ju även tvungen att agera om han anser att dommaren inte tog utvisningar på det han borde.
Det är inte att skylla på ngt kring förlusten, det är två skillda saker.
Timrå IK > Sv: Borrken mumlar igen...
conny: En äkta TIKare är lika ödmjuk som röd och vit. Kaxiga blir vi aldrig.
Malmö Redhawks > Sv: Timrå-Malmö
anders: Vem har sagt att det kommer att bli lätt...? Hemmaseger blir det i alla fall.
TIK-POWER
TIK-POWER
Föregående · 9 · Nästa