Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Heja, Heja, Heja Timrå
-Timrå IK är dom bästa..... hör ni hur trevligt klacken hörs :-)))
-Timrå IK är dom bästa..... hör ni hur trevligt klacken hörs :-)))
Timrå IK > Sv: Hockey Live
Knylan: Du kan ju alltid prova igen hela tiden... bandbredden kan ju bli bättre. Prova ngn annans pers nr... pojkvänn eller dylikt
Timrå IK > Sv: Hockey Live
Knylan: Fick samma problem när jag skulle fixa det samma dag när matchen var. Rådet jag ger dig är att fixa login när det inte är så stort tryck på bandbredden, måste bero på det! Tyvärr så har jag ingen hjälp som hjälper dig ikväll för att lyssna på hockey
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Nu gäller det för vårat röd/vita gäng att sätta noll åttorna på plats!!!!!!!!!
Djurgården Hockey > Sv: Dif - Tik
KentaK: Vakna...!!!! Du menar att grishockey = mv har assist...???? Ditt hockeykunnande lär inte vara stort.
Att TIK skulle spela grishockey kan jag inte hålla med dig om men visst i år har vi ingen lirare i laget så det är ju kollektivet som gör matchen... men grishockey.... nä du
Att TIK skulle spela grishockey kan jag inte hålla med dig om men visst i år har vi ingen lirare i laget så det är ju kollektivet som gör matchen... men grishockey.... nä du
Djurgården Hockey > Sv: Dif - Tik
KentaK: Varför Kapanen har 2 ass kan jag berätta. Slutminut och motståndarna plockar ut mv. Kamapnen lägger ut puck som sedan spelas in i öppet mål!
Djurgården Hockey > Sv: Dif - Tik
Frasse99: Torpedhockey torde ju innebära mer mål och inte så deffensivt som de spelat i början av ES
Djurgården Hockey > Sv: Dif - Tik
fd skuggan: Torped???? Tydligen så spelar inte DIF torpedhockey längre.... det de har visat i årets ES är så långt ifrån torpedhockey man kan komma. Tror själv på 2-2 efter full tid
Timrå IK > Sv: Fagemo
Dream Team: Jodu... Varför skulle inte laget orka hålla samma höga nivå hela säsongen????????? Varför skulle TIK inte kunna det och de andra lagen kan det???????? Tror nog att försäsongsträningen var bra mycket bättre i år än i fjol då de inte orkade igenom 3 perioder. Sedan så alla dina argument gäller ju alla lag... eller hur?? Upp med hakan och blicka frammåt än oroa dig i onödan. Vi är inte det stryklag som alla experter trodde om oss
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: I år spelar Timrå IK slutspel
Tycker vi skall inte sticka ut hakan för långt....... Vi skall blicka på en match i taget. Efter 40 omgångar kan vi dra våra slutsatser. Nu är det matchen på tisdag mot Djurgården som gäller och endast den.
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Fagemo
Dream Team: ???. Förstår dig inte riktigt, tycker redan att Timrå gett alla de svar att de ej är så dåliga som all expertis tippade.
Det var årets stryklag i ES. 3 matcher har gått och spelmässigt så är det väl endast en period mot Färjestad som vi var utspelad (vilket många andra lag oxå kommer att vara). Jag syftar inte på att TIK vunnit sina matcher utan tittar på, var de totalt underlägsna SSK... nej, mot MoDo.... nej, mot FBK.... tja första perioden då men inte sett till hela matchen
Det var årets stryklag i ES. 3 matcher har gått och spelmässigt så är det väl endast en period mot Färjestad som vi var utspelad (vilket många andra lag oxå kommer att vara). Jag syftar inte på att TIK vunnit sina matcher utan tittar på, var de totalt underlägsna SSK... nej, mot MoDo.... nej, mot FBK.... tja första perioden då men inte sett till hela matchen
Timrå IK > Sv: Fagemo
Kärran: Visst kommer man närmare en förlust ju fler vinstmatcher man radar upp. Det behöver man inte vara ett geni för att förstå att så är det. Visst är självförtroendet på topp i Timrå!!!
Det är ju oxå så att det är framförallt hemma matcherna som skall vinnas, så en förlust i Globen på tisdag är ingen katastrof, självförtroendet kommer fortfarande vara på topp i de röd/vita krigarna. Själv så tror jag på en målsnål match som går till förlängning. Djurgården - Timrå 2-3 (efter straffar)
TIK-POWER
Det är ju oxå så att det är framförallt hemma matcherna som skall vinnas, så en förlust i Globen på tisdag är ingen katastrof, självförtroendet kommer fortfarande vara på topp i de röd/vita krigarna. Själv så tror jag på en målsnål match som går till förlängning. Djurgården - Timrå 2-3 (efter straffar)
TIK-POWER
Djurgården Hockey > Sv: Dif - Tik
bucken: Vilket är realistiskt????? 2-2 eller att jag är fördold 08???
Timrå IK > Sv: Bottenjournalistik
elPerro: Visst blir man less, men det verkar som vi helt enkelt får acceptera läget. Sportradion småskrattade igår när de läste upp resultaten från ES just när de pratade om TIK-SSK.
Timrå IK > Sv: Slå sig på bröstet?
rådbjer: Det ligger ngt i det du säger.... viktigt att vi krigar i alla 47 omgångar som är kvar. Det vi kan glädjas just nu över är att vårat Timrå inte är så dåliga som alla experter på förhand ville ha oss till.
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Förlorade Tekningar
Smokey: Visst har tekningar varit Timrås svaga punkt i många år..... men så dåligt som det var mot SSK vete faan.
Blir lite orolig att trenden går åt fel hål dvs till det sämre än det bättre
Blir lite orolig att trenden går åt fel hål dvs till det sämre än det bättre
Timrå IK > Förlorade Tekningar
Otroligt... 3 matcher och 9 poäng, vem hade kunnat ana det innan premiären av ES??? Var på första matchen idag mot SSK (hade förhinder på premiären) allt jag såg var till belåtenhet förutom en sak..... tekningarna. Allt för många tekningar förloras det kan betyda mycket inför framtiden, allt som oftast vann SSK dem och som tur var så blev det ej matchavgörande men det kan skilja på vinst eller förlust om det inte blir bättring. Någon annan som har samma synpunkter?
Södertälje SK > Sv: Amb-41's tråd
Jodå.... själv så sa jag 3-2 till Timrå men 3-1 går ju lika bra det..
:-))))))))))))))
:-))))))))))))))
Södertälje SK > Amb-41's tråd
Timrå-Södertälje 3-2, eller vad säger Ni
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Värmlands Folkblad
tikaren: Roligt!! Nu gäller det att knäppa Challe Berglund på näsan oxå
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vi kan nu suga på segerns söttma..... 3-1 otroligt härlig seger. Det viktigaste dock är att vi har inte behöver be om ursäkt för segern i kväll samt segern mot MoDo och det visar ju att vi kan slå alla lag i ES. Det torde visa att de så kallade hockey experter som tippade oss hopplöst sist har nog stuckit ut hakan lite väl långt. För utspelade i ngn match kommer Vi nog inte bli.
Undrar vad Challe Berglund säger ikväll på hockeykväll på 4:an?
TIK-POWER
Undrar vad Challe Berglund säger ikväll på hockeykväll på 4:an?
TIK-POWER
Föregående · 11 · Nästa
:-)))))