Historik
Föregående · 12 · Nästa
Färjestads BK > Sv: FBK-TIK ?
Jodå.... det blev så att FBK fick se sig besegrade :-))))
Själv så tippade jag 3-4 innan match men 1-3 går lika bra det. Båda ger ju 3 poäng
TIK-POWER
Själv så tippade jag 3-4 innan match men 1-3 går lika bra det. Båda ger ju 3 poäng
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
amb916: Helt klart... rent av en hel myrstack torde kunna få plats i deras huvun
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Slående kommentar på sportradion "Färjestad har myror i huvudet"
:-)))
Låter bra det
:-)))
Låter bra det
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Vad var det för fel på Krykov som gjorde att han eventuellti inte kunde spela, ngn som vet
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Gäller nu i 3:e att vara rädd om pucken och ligga tätt till fbk... allt för att inte gå bort sig
Timrå IK > Sv: Underbart....
Dream Team: Visst är det konstigt... sån är sporten. Lärt sig av misstagen, nya förutsättningar och sedan kan det bara positivt att inte Z är med i laget, andra kliver fram (saknar ändå Z, missförstå mig rätt som man säger).
Timrå IK > Sv: Underbart....
Johan J: Visst. Otroligt viktigt att visa att vi ej är det stryklag som alla trott. Hoppas dock att de du skrev om att ha puck samt ligga tätt intill FBK i tredje är viktigast. Ser bra ut
Timrå IK > Sv: Underbart....
Blir less ändå.... det är som att vi skall be om ursäkt...... precis som giffarna innan serien.
Varför inte förstå att tik kommer inte att bli det stryklag som alla har trott
Varför inte förstå att tik kommer inte att bli det stryklag som alla har trott
Timrå IK > Sv: Underbart....
Johan J: Gu va gott det skulle vara... tror dock att man inte får spela på resultatet på samma sätt som mot MoDo. FBK är ju på papperet ett otroligt mycket bättre lag än MoDo
Timrå IK > Sv: Underbart....
Kärring.... på sportradion citat " nu till karlstad där det märkligaste resultatet av alla"
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Underbart....
Frella: ändå på sportradion är timrå rappare och tar för sig mer och mer samt att fbk är mer handlingsförlamade....
torde vara att lindh tar billiga utvisningar eller onödiga tik-utvisningar
torde vara att lindh tar billiga utvisningar eller onödiga tik-utvisningar
Färjestads BK > Sv: FBK-TIK ?
Lunkster: Har själv otroliga problem.... inte bra reklam för dem, och det skall de ta betalt för i framtiden
Färjestads BK > Sv: FBK-TIK ?
Nisse Varg: Inte är det så att ALLA lag vill föra en match......! Hur det var förra säsongen i LLA vet inte jag men jag har otroligt svårt att tro att alla lag for dit för att föra matchen, speciellt Timrå under vårkanten då Mollas taktik mångt och mycket gick ut på att vänta ut motståndarnas misstag.
Därav att Färjestad lyckas bättre med att föra matchen ikväll så kan det mycket väl bli så, samt att Timrå går på kontringar. Men att TIK lägger sig på defensiven... nej du så blir det inte.
Därav att Färjestad lyckas bättre med att föra matchen ikväll så kan det mycket väl bli så, samt att Timrå går på kontringar. Men att TIK lägger sig på defensiven... nej du så blir det inte.
Färjestads BK > Sv: FBK-TIK ?
Johan J: Helt klart så tror jag att Timrå INTE kommer att spela deffensivt. Båda lagen kommer att vilja föra matchen, där dock Färjestad kan tänkas ha mer puckinnehav än Timrå. Genom att Timrå kommer att kliva upp högt i banan så blir det en helt klart publikmatch att se på. Visst är det så att Färjestad är laget som skall vinna på hemmaplan men jag tror dock att det inte blir så lätt för B-Å Gustafssons pojkar. FBK-TIK 3-4
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Tack Timrå
Patrick Polly: Inte så värst possitiv du inte..... Timrå hamnar inte på kvalplats i år... inte en chans!
MoDo Hockey > Sv: Tippa Länsderby
Oj då måste kanske förklara mig lite.....
2 timmar och 14 minuter.......(till nedsläpp alltså) yttligare ca 2 timmar och 20 minuter (efter matchstart vill säga) så kommer Modo att stå där som förlorare i premiären.
TIK-MODO 3-2
TIK-POWER
2 timmar och 14 minuter.......(till nedsläpp alltså) yttligare ca 2 timmar och 20 minuter (efter matchstart vill säga) så kommer Modo att stå där som förlorare i premiären.
TIK-MODO 3-2
TIK-POWER
MoDo Hockey > Sv: Tippa Länsderby
2 timmar och 14 minuter....... yttligare ca 2 timmar och 20 minuter så kommer Modo att stå där som förlorare i premiären.
TIK-MODO 3-2
TIK-POWER
TIK-MODO 3-2
TIK-POWER
MoDo Hockey > Sv: Tippa Länsderby
ModoAnte: Jodu..... Det skall väl behövas det om nollan skall klaras, spika igen kassen menar jag.... nubb och spik
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
Bara en vecka kvar innan allvaret börjar att kora Sveriges "hockey orakel" i DreamTeam, samt här på hockesnack i tävlingen"1 -X- 2"
Men redan i morgon börjar det för vårat kära Timrå... vill passa på att tippa matchen: Timrå-Modo 3-2
Har Ni inte ngn liga att vara med i föresten så är Ni fortfarande Hjärtligt Välkommna till ----->Timrå IK "Tallarna"
Men redan i morgon börjar det för vårat kära Timrå... vill passa på att tippa matchen: Timrå-Modo 3-2
Har Ni inte ngn liga att vara med i föresten så är Ni fortfarande Hjärtligt Välkommna till ----->Timrå IK "Tallarna"
Timrå IK > Sv: otroligt fula tröjor
RED DEVILS: Antingen vill man missförstå eller så vill man försöka fötstå....... (eller så uttryckte jag mig otydligt) Vet ej vilket fack du stoppar dig själv i.
Naturligtvis så är det trevligt med fina inramningar kring alla sportevenemang men när ett reklamtryck på bröstet (axa) som är tryckt under varumärket (Timrå) och förstör matchtröjorna enligt din mening får sådan stor engagemang från din sida så läggs energin på helt fel håll.
Lägg den då på ett sådant sätt där inramningen på matcherna kan göras utifrån de förutsättningar som är.
Naturligtvis så är det trevligt med fina inramningar kring alla sportevenemang men när ett reklamtryck på bröstet (axa) som är tryckt under varumärket (Timrå) och förstör matchtröjorna enligt din mening får sådan stor engagemang från din sida så läggs energin på helt fel håll.
Lägg den då på ett sådant sätt där inramningen på matcherna kan göras utifrån de förutsättningar som är.
Timrå IK > Sv: otroligt fula tröjor
RED DEVILS: Hur vore det om energin lades mer kring det sportsliga.... jag menar är entrén viktigast för dig?? komma ut från pippifågeln som ifjol eller ett stort havregrynspaket... Spelar ingen roll tycker jag, att det blir 60 minuters bra hockey från vårat Timrå det är viktigt.
DMF : Håller med dig
DMF : Håller med dig
Timrå IK > Sv: otroligt fula tröjor
RED DEVILS: Hårda ord må jag säga. Tur att smaken är som baken..... dvs "delad". Tycker själv att de är snyggare än på länge
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
Roligt.... får man säga igen!! Fler och fler dyker upp i ligan och vill vara med. Ni Är Välkommna, säger jag! Roligt kommer det att bli när serien drar igång och man sitter där och tänker så det knakar med en budget på 6 miljoner...... Det gäller att hitta den där billiga spelaren som gör mycket poäng....... svårare än man tror...
Men roligt är det. Är det så att du inte har en liga att vara med i så är Ni naturligtvis Hjärtligt Välkommen till ligan------------->Timrå IK "Tallarna"
Men roligt är det. Är det så att du inte har en liga att vara med i så är Ni naturligtvis Hjärtligt Välkommen till ligan------------->Timrå IK "Tallarna"
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
rokla: Jag tycker det spelar mindre roll vart hallen byggs, viktigaste är sammarbetet kring att finnansiera det hela.. Elitlagen gynnar näringslivet här i medelpad
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
rokla: Hoppas att ngn kan hosta upp pengarna för bygget. För tyvärr så är det väl så att när allt kommer omkring så handlar det om pengar
Föregående · 12 · Nästa
TIK-POWER