bucken: Jag kliver in..... för det var väl så att ladan skall stå i Birsta!
Historik
Föregående · 13 · Nästa
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
En eller flera ligor....? Vad är problemet??? Man regestrerar sig för två lag......eller?? Man får bara ha ett lag i en liga.
Alltså finns det utrymme för fler ligor, sant eller?
Alltså finns det utrymme för fler ligor, sant eller?
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
Roligt...... Vi blir fler för varje dag det gillar jag, är det så att det finns ngn som inte har en liga att vara med i så än en gång;
Ni Är Hjärtligt Välkommna Till Ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
TIK-POWER
Ni Är Hjärtligt Välkommna Till Ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
Jaha.... Då var vi lite flera i ligan men fler är välkomman. Spelar du DreamTeam och inte har ngn liga att deltaga i så är du varmt välkommen till ligan --->Timrå IK "Tallarna"
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
Är du med i DreamTeam...?
Om inte följ länken nedan. Sedan ansluter du dig till ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
Så får vi se vem som är hockey oraklet...
Om inte följ länken nedan. Sedan ansluter du dig till ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
Så får vi se vem som är hockey oraklet...
Timrå IK > Sv: Liga i DreamTeam
Har sagt det tidigare tål att sägas igen:
Saknar ngn en liga att vara med i så är Ni hjärtligt välkommna till ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
Saknar ngn en liga att vara med i så är Ni hjärtligt välkommna till ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
Timrå IK > Liga i DreamTeam
Saknar ngn en liga att vara med i så är Ni hjärtligt välkommna till ligan ----> Timrå IK "Tallarna"
Roligt i alla fall att DreamTeam och Elitserien drar igång..... räknar ner dagarna
Roligt i alla fall att DreamTeam och Elitserien drar igång..... räknar ner dagarna
Timrå IK > Zäta till Timrå?
Läste idag på Expressen att tränaren för Detroit Dave Lewis inte har "Z" i Detroit Red Wing som det ser ut i dag. Otroligt konstigt tycker jag. Känns då mycket viktigt att han skrev in en klausul i kontraktet att om "Z" skulle stå utanför Detroits NHL-trupp om en månad så slipper han farmarligan och i stället kan återvända till elitserien och Timrå.
Jag välkommnar "Z" i Timrå men jag önskar ändå att han lyckas ta en plats i Detroit
Jag välkommnar "Z" i Timrå men jag önskar ändå att han lyckas ta en plats i Detroit
Timrå IK > Sv: Fina & fula matchtröjor!
mike66: Håller med dig! Det var helt enkelt för mycket reklam på förra årets dräkter. Sedan helt okej att "Timrå" står stort på bröstet igen.... tycker även att tallarna skulle komma dit igen.
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Timrås framtid finns i Sundsvall
Lördag och man läser i tidningen att "Timrås framtid finns i Sundsvall". När man sedan läser artikelln handlar den endast om att Timrå borde bygga sin nya hall i Sundsvall, vad säger man är det riktigt ???? Själv så bor jag i Sundsvall men ställer mig skeptisk i denna fråga! Vad är det som skulle bli bättre? Är det endast ekonomin kring att bygga hallen som det hela rör sig om så är det ju tragiskt och vad man kunde utläsa av Sundsvalls Tidning så var det just därför. Hoppas att en lösning om ny "lada" blir snart samt att den hamnar i Timrå.
Faran i om TIK bygger hallen i Sundsvall lär ju oxå kunna vara att Timrå kommun helt lyfter bort sammarbetet med klubben.... samt vill Sundsvalls kommun sammarbeta med en förening som bär namnet som grannkommunen har?
Det som hellre borde disskuteras är sammarbete mellan kommunerna om vikten att behålla Giffarna i allsvenskan i fotboll samt Timrå i elitserien i hockey. Intresset att ha elitlag i distriktet finns men sammarbete kring ekonomiska lösningar som gynnar föreningarna är ju lika stelbent som politiken är i övrigt.
Sammarbete det är det som gäller!
TIK-POWER
Faran i om TIK bygger hallen i Sundsvall lär ju oxå kunna vara att Timrå kommun helt lyfter bort sammarbetet med klubben.... samt vill Sundsvalls kommun sammarbeta med en förening som bär namnet som grannkommunen har?
Det som hellre borde disskuteras är sammarbete mellan kommunerna om vikten att behålla Giffarna i allsvenskan i fotboll samt Timrå i elitserien i hockey. Intresset att ha elitlag i distriktet finns men sammarbete kring ekonomiska lösningar som gynnar föreningarna är ju lika stelbent som politiken är i övrigt.
Sammarbete det är det som gäller!
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Det kan bara bli bättre
250kg kärlek: Matcher på försäsongen är det svårt att få någe grepp om vad lagen står.... I fjol var ju mv Philippe De Rouville
helt okej om inte lysande på försäsongen och vi alla vet ju vilken nivå Philippe hade när serien drog igång.
Nä du TIK har lärt sig läxan, ser stabilt ut
TIK-POWER
helt okej om inte lysande på försäsongen och vi alla vet ju vilken nivå Philippe hade när serien drog igång.
Nä du TIK har lärt sig läxan, ser stabilt ut
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: Tabelltippning
TD: Visst är det så att man ser vart det lutar åt efter ca 10 omgångar och visst gör TIK än bättre säsong än ifjol därav så tror jag att dom når slutspel.
Jag tror Brynäs blir bästa norrlandslag när serien summeras. Riktigt varför jag tippade så har jag inget svar på
Jag tror Brynäs blir bästa norrlandslag när serien summeras. Riktigt varför jag tippade så har jag inget svar på
Timrå IK > Tabelltippning
1. Västra Frölunda HC
2. Färjestads BK
3. Linköping HC
4. HV 71
5. Södertälje SK
6. Djurgårdens IF
7. Luleå HF
8. Timrå IK
9. Brynäs IF
10. MoDo HOCKEY
11. MIF Redhawks
12. Leksands IF
Timrå nyper sista platsen för att ta sig till slutspel och sedan vidare i kvarten för att bli utslagen i semi
TIK-POWER
2. Färjestads BK
3. Linköping HC
4. HV 71
5. Södertälje SK
6. Djurgårdens IF
7. Luleå HF
8. Timrå IK
9. Brynäs IF
10. MoDo HOCKEY
11. MIF Redhawks
12. Leksands IF
Timrå nyper sista platsen för att ta sig till slutspel och sedan vidare i kvarten för att bli utslagen i semi
TIK-POWER
MoDo Hockey > Sv: MODO:s backar (vilka 6 ska spela?)
Det kan man ju alltid undra över där uppe i Ö-vik...
TIK-POWER
TIK-POWER
MoDo Hockey > Sv: Länsderby
Wewillwintoday: Jag brukar inte äta upp mina uttalanden..... just av den anledningen att jag brukar ha rätt!
MoDo Hockey > Länsderby
Tisdag 24/9 19.00 Timrå IK - MODO Hockey kan det bli bättre...... redan 3 poäng i första matchen!
TIK-Power
TIK-Power
IF Sundsvall Hockey > Sv: SCA-Cupen
Trevligt att de röd/vita visade vart skåpet skall stå !!
TIK-POWER
TIK-POWER
Föregående · 13 · Nästa