Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Dagiskedjan har börjat otroligt bra, frölunda skapar tryck när de är inne
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
zäta: det är en löjlig regel som kommit tillbaka. Det utnyttjas ju till att göra så här att slita av ngn hjälmen så de måste åka och byta
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Frölunda kommer oftare till avslut än Timrå.... Det gäller nu för våra röd-vita att trampa igång
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Bra tryck från Frölunda sista minutrarna.... 0-1 9.12 minuter in i matchen
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
liepins: Jag har släkt i ö-vik som natruligtvis håller på MoDo. Vi satt och pratade just om hockey i augusti månad. Jag sa att Timrå går till slutspel och blir utslagna i kvarten. Gissa om de skrattade åt mig. Antar att du försår att det var just det de gjorde.
Själv var och är jag säker på min sak att Timrå går till slutspel och minst semifinal. Övrig experis i media gjorde samma misstag om Giffarna i Allsvenskan i fotboll... de skulle oxå åka ur.
Så helgonförklarad häruppe hade du nog inte blivit då vi själva har trott på åretslag.
Själv var och är jag säker på min sak att Timrå går till slutspel och minst semifinal. Övrig experis i media gjorde samma misstag om Giffarna i Allsvenskan i fotboll... de skulle oxå åka ur.
Så helgonförklarad häruppe hade du nog inte blivit då vi själva har trott på åretslag.
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
Countdown ---> 2 timmar tills indianerna skall få smaka på norrlänskt hockey-dynamit
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
MoK GG: Du kan börja skaka i alla fall och bli svettig om händerna ;-))))
TIK-POWER-- THE RED MACHINE
TIK-POWER-- THE RED MACHINE
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
Linnea: Visst blir det en tuff match inge snack om det. Men att Frölunda skulle vinna på styrka och kämpaglöd......???? det tror jag inte. Är det den parametern som avgör matchen så vinner Timrå!!! Det behövs mer än styrka och kämpaglöd för att besegra "The Red Machine" ;-))
TIK-POWER
TIK-POWER
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
Klinth: Alla lag behöver ett lycka till ;-)
Matchen blir tuff, hård och jämn. Det som gör att Timrå tar hem poängen är hemmaplanen. Frölunda är ju otroligt hemmastarka i år men borta är de inte lika bra.
Första perioden ikväll lär nog visa vem som tar hem poängen. Roligt att notera är att Timrå alltid har vunnit sista perioden :-)))
3-3 eller 1-3 Vi får se vem som har rätt eller kom närmast
Med tanke på vilka lag som ej går till slutspel så börjar ju tåget tuffa för Brynäs... viktig match för dem ikväll. De var inte bra i tisdags. Så om ingen vinst kommer för dem innom 3 närmsta matcherna då tror jag de får de svårt!
Matchen blir tuff, hård och jämn. Det som gör att Timrå tar hem poängen är hemmaplanen. Frölunda är ju otroligt hemmastarka i år men borta är de inte lika bra.
Första perioden ikväll lär nog visa vem som tar hem poängen. Roligt att notera är att Timrå alltid har vunnit sista perioden :-)))
3-3 eller 1-3 Vi får se vem som har rätt eller kom närmast
Med tanke på vilka lag som ej går till slutspel så börjar ju tåget tuffa för Brynäs... viktig match för dem ikväll. De var inte bra i tisdags. Så om ingen vinst kommer för dem innom 3 närmsta matcherna då tror jag de får de svårt!
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
Klinth: Visst är Timrå i positiv trend. Men det är nog dax att sluta kalla Timrå succélag osv. Sa själv innan serien att Timrå går till slutspel helt klart. Det är lite som förhands tippsen i Allsvenksan i fotboll och Giffarna. De skulle ju oxå komma sist!!!
Det som finns i de bägge lagen är att stommen är homogen, man bygger framgången på hela laget och inte som i andra klubbar på individuella spelare och deras skicklighet.
Men som du sa och jag håller med, visst är de i en positiv trend (kan inte vara annat när man ligger två efter 10 omgångar). Visst kommer Timrå att förlora och även trilla ned några placeringar i tabellen men aldrig under slutspelsplatsen!!
Man må väl oxå tippa i morgon då. 3-3 full tid, 4-3 straffar
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
Det som finns i de bägge lagen är att stommen är homogen, man bygger framgången på hela laget och inte som i andra klubbar på individuella spelare och deras skicklighet.
Men som du sa och jag håller med, visst är de i en positiv trend (kan inte vara annat när man ligger två efter 10 omgångar). Visst kommer Timrå att förlora och även trilla ned några placeringar i tabellen men aldrig under slutspelsplatsen!!
Man må väl oxå tippa i morgon då. 3-3 full tid, 4-3 straffar
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
Klinth: Keden gör ett inlägg som direkt syftar på Timrå..... själv är jag hos Er med tanke på matchen i morgon, Timrå -Frölunda.
Ser man ett påhopp som Kelden gör så vill man naturligtvis svara på det. Sorry att det är i eran gästbok. Kritiken är befogad men tordes endast läggas på Keden, vad hade han här att göra!!!!
Ser man ett påhopp som Kelden gör så vill man naturligtvis svara på det. Sorry att det är i eran gästbok. Kritiken är befogad men tordes endast läggas på Keden, vad hade han här att göra!!!!
Frölunda HC > Sv: Timrå, Norrlands hockeymetropol???
Keden: Ber du bucken att kamma sig...?? Du beskriver Timrå som nykomling...??? Ditt hår torde vara så pass stripigt att kamma dig skulle inte ens hjälpa!
För kännedom så spelar Timrå sin tredje säsong i rad i Elitserien!!!
Och det där med att inte kunna mäta sig med Ö-vik är mycket konstigt de spelar väl i lägre div än ES. Eller var det Modo du kanske menade..? I så fall så är Vi ju fortfarande bäst i V-norrland.
Vann vi inte sist kanske, tror även att vi tar minst en pinne på tisdag uppe hos er.
För kännedom så spelar Timrå sin tredje säsong i rad i Elitserien!!!
Och det där med att inte kunna mäta sig med Ö-vik är mycket konstigt de spelar väl i lägre div än ES. Eller var det Modo du kanske menade..? I så fall så är Vi ju fortfarande bäst i V-norrland.
Vann vi inte sist kanske, tror även att vi tar minst en pinne på tisdag uppe hos er.
Timrå IK > Sv: Grattis Timrå!
Innan matchen:
Brynäs-Timrå 11 matcher, 0 förluster
Efter matchen 12 matcher, 1 förlust
Otroligt roligt att man var på plats när spöket drevs bort från Gavlerinken. Helt klart rättvis seger.
Nu så är den matchen bakom oss och Vi blickar mot Frölunda på torsdag
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
Brynäs-Timrå 11 matcher, 0 förluster
Efter matchen 12 matcher, 1 förlust
Otroligt roligt att man var på plats när spöket drevs bort från Gavlerinken. Helt klart rättvis seger.
Nu så är den matchen bakom oss och Vi blickar mot Frölunda på torsdag
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
Timrå IK > Sv: Brynäs-Timrå
Vet att det är fullt i suporterbussen. Ett gäng bilar kommer oxå åka ned. Så om det är en buss suporterklubben skickar så torde det kunna vara ca 50-90 då som åker ner.
Själv åker jag ner i bil
Själv åker jag ner i bil
Timrå IK > Sv: Brynäs-Timrå
SMÅLAND: Inte omöjligt... Brynäs har ju varit rätt så ofarliga att göra mål hittis
Timrå IK > Sv: Timrå IK rockar fett
In och rösta nu...! och rösta rätt!!
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
TIK-POWER --- THE RED MACHINE
Timrå IK > Sv: Timrå IK rockar fett
hassebo: Trevligt :-)) Han är MoDo-faan..? Ändå så spelade han in denna?
Föregående · 5 · Nästa