Historik
Föregående · 7 · Nästa
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Krykov vinner många tekningar. Det är bra att vi har ngn som är att lita på när det gäller just tekningar.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vad lungt och skönt det skall vara i Ljungby nu när Marcus Vinnerborg inte är där... ngn som tänkt på det!
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Marcus: Sant, ber om ursäkt. Blev så otroligt glad när Timrå gjorde 2-2 :-)
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Hoppas PP funkar nu, mer avslut och Styf får lov att träffa mål
TIK-POWER - The Red Machine
TIK-POWER - The Red Machine
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Red Rocker: Man behöver ju bara titta på Lars-Tommys laguttagning så tröttnar man ju på svenska landslaget i fotboll... tyvärr så är det ju så
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Viktigt för matchen att få 2-2 nu. Nu gäller det att jobba upp hårt på Lule så de får lite att fundera över.
Viktigt att vi spikade igen när vi spelade 3-5. Bådar gott detta!
TIK-POWER - The Red Machine
Viktigt att vi spikade igen när vi spelade 3-5. Bådar gott detta!
TIK-POWER - The Red Machine
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge: Skillnaden är just tvekan att ta utvisningen... de var mycket upprörda över domaren på webbradion.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Fy faan vilken domare.... pajas! Detta kan vara matchavgörande... i annat fall väldigt viktigt läge i matchen
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Vi spelar runt bra men kommer för lite till avslut, kan tänka mig att PP ser lika dan ut idag som sist mot LHC och då var det just avslut som saknades
TIK-POWER - The Red Machine
TIK-POWER - The Red Machine
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
RST: "Kan ingen spelare skjuta ett slagskott i huvudet på wimersatan" Vad kan man säga -- Håller med :-)))
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Lugn nu pojken... vi tar en match i taget, men visst vi reser oss, vägrar att vika ner oss!!
TIK-POWER - The Red Machine
TIK-POWER - The Red Machine
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Synd att vi inte fick ha ledningen lite längre, allt för att Luleå skulle få jaga lite x-tra
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Visst är det så att man vill att Kapanen skall vakta målet, men han kan ju inte vakta målet alla 50 omgångarna så snart kommer nog freddan in.
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Skarin: Kapanen står hörde det nyss på hockey-live. Det har stått fel förr på swehockey
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Då var första perioden igång. Timrå vann tekningen
TIK-POWER - The Red Machine
TIK-POWER - The Red Machine
Föregående · 7 · Nästa
TIK-POWER - The Red Machine