Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: vem är det som leder?
Bergius: Dra inte för stora växlar av den tabellen.... i ligan som jag är med i har en kompis 105 poäng men är ej med i denna sammanställning. Varför kan man undra, vi vet att de har haft stora problem med uppdateringar och dylikt så om det beror på det... vem vet????
Så stick inte ut hakan för långt, kanske finns det ngn som har mer poäng än du! Roligt om den stämmer för hockeykunnandet skall ju komma från distriktet :-))
Tråkigt är det ju att tabellen är tillförlitlig :-(((
Så stick inte ut hakan för långt, kanske finns det ngn som har mer poäng än du! Roligt om den stämmer för hockeykunnandet skall ju komma från distriktet :-))
Tråkigt är det ju att tabellen är tillförlitlig :-(((
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vad säger man... Lind och vilka straffar av Hallin. För att inte tala om trycket i hallen.... oj oj oj!!!
Vad kan man säga om Ryheds? Finns det ngt annat ord än skandal.... han uppträdde som om han ibland hade tappat sin pipa!
Vad kan man säga om Ryheds? Finns det ngt annat ord än skandal.... han uppträdde som om han ibland hade tappat sin pipa!
Luleå HF > Luleå-Timrå
Vi föds alla med Timrå IK-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg.
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på lördag!!!!!!!
TIK-POWER
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på lördag!!!!!!!
TIK-POWER
Leksands IF > Sv: Leksand - Timrå
"Det är bara att slå fast - Timrå är absolut ingen bluff. Timrå är inte bara målvakten Kimmo Kapanen.
Det var ingen bottennapp vi fick se av Leksand i går kväll.
Det var bara det att Timrå var så mycket bättre i många detaljer på isen"
TIK-POWER
Det var ingen bottennapp vi fick se av Leksand i går kväll.
Det var bara det att Timrå var så mycket bättre i många detaljer på isen"
TIK-POWER
Linköpings HC > Sv: Timrå-Linköping
Vi föds alla med Red Eagles-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg.
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på torsdag!!!
TIK-POWER
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på torsdag!!!
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Underbart...Krykov är kung just nu..... Håll i detta nu, Kriga sista minuterna nu
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
3:e perioden igång... nu ger vi allt i sista! En match är i 60 min så vi skall kriga 20 till.
Timrå IK
Timrå IK
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Linköping - Södertälje 0-2
MIF Redhawks - HV 71 0-1
Luleå - Djurgården 1-1
Frölunda - MODO 5-1
Brynäs - Färjestad 2-2
MIF Redhawks - HV 71 0-1
Luleå - Djurgården 1-1
Frölunda - MODO 5-1
Brynäs - Färjestad 2-2
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Krykov på G nu... Verkar som han är den som skall visa vägen ikväll
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Faaaaaaaaaantastiskt tur att vi har Kapanen.......... Nu är det lite för mycket Leksand
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Resultat efter första perioden
Linköping - Södertälje 0-2
MIF Redhawks - HV 71 0-1
Luleå - Djurgården 0-0
Frölunda - MODO 2-0
Brynäs - Färjestad 2-1
Linköping - Södertälje 0-2
MIF Redhawks - HV 71 0-1
Luleå - Djurgården 0-0
Frölunda - MODO 2-0
Brynäs - Färjestad 2-1
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Gör det i morgon då.... skaffa login och lösen. Brukar kunna vara svårare med att fixa det strax innan match. Bandbredden verkar inte räcka till, blir lätt fel och strulit
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Har kompis som har bredbandsbolaget och lyssnar på hockey-live från com.hem
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Det visade sig att bisittaren är avlönad av Leksand. Vilket då inte är så konstigt att han pratade så varmt om dem innan matchen. Sedan har de helt klart uttryckt sig att Timrå är det lag som var klart bättre i första perioden.
Så mitt mail var väl lite väl hårt så här efteråt :-)
TIK-POWER
Så mitt mail var väl lite väl hårt så här efteråt :-)
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Sas nyss för en stund sedan, tåls att sägas igen:
Oh ah Micke Lind, säg oh ah Micke Lind...
TIK-POWER
Oh ah Micke Lind, säg oh ah Micke Lind...
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Bisittaren tippade 4-3 till Leksand och pratade otroligt mycket i deras favör innan matchstart. Skrev och tyckte att de var fruktansvärt färgade i sina kommentarer
TIK-POWER
TIK-POWER
Timrå IK > Sv: GO TIMRÅ GO
Vi vinner tekningar ikväll :-))
Synd att inte Crippe får sätta dit den när han kommer ren
TIK-POWER
Synd att inte Crippe får sätta dit den när han kommer ren
TIK-POWER
Föregående · 8 · Nästa