Historik
Föregående · 16 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
arnio: Vad är det här med brynäsare och att citera? Huge har ju svart bälte i det han.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
hubbenorlen: Jag jävlas. Blev bara lite nyfiken. Han vet alltså ditt namn, har jag fattat rätt då?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Håller med Simmalugnt. Inte svårt att förstå honom. Jag hatar också att förlora.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Ja varför ska man annars kolla på Leksands matcher?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Abron: Jag har alltid gillat Linkan, då jag är smyggårdare, men jag tror nog att de allra flesta hade velat ha Vampola kvar och därför går det inte att hjula som situationen är.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Abron: Hur man än vrider och vänder på det så är det alltid negativare att Vampola lämnar än att Brendberg kommer.
Redigerad kommentar
+ 2
Timrå IK > Sv: Perra förstör TIK
Simmalugnt: Skillnaden är bara att hans självspelande piano står kvar i Värmland.
Man kunde väl se detta komma, men ville ju såklart inte tro det. Nu står vi alltså här med följande centrar: Hagos, Bagarn, Alex och Boyce. De två sistnämna har knappt centrat en match. Just ja, hur kunde jag glömma Gnagarn...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
arnio: Ingen tror nåt, mer än att du sluddrar. Jag VET att Vampola är en oerhört uppskattad kille såväl på som utanför isen.
+ 17
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Givet, men visst fan får man en annan bild av gumman?
Edit: Sen skulle jag lätt släta av henne före HB, men det säger väl inte så mycket...
Edit: Sen skulle jag lätt släta av henne före HB, men det säger väl inte så mycket...
Redigerad kommentar
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hon är förjävla fin, fast hon gör ju det brilljant. Eddie Vedder är så klart i en klass för sig men hon plockar fram nåt annat än sina dancebeats här alltså!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag har ju lovat att jag ska släta av fler än dig jag, så jag ställer upp!
Edit: Dagens skräll kommer här, men fy fan så bra!
www.youtube.com/watch?v=Q9CKtrMtVIE
Redigerad kommentar
Edit: Dagens skräll kommer här, men fy fan så bra!
www.youtube.com/watch?v=Q9CKtrMtVIE
Redigerad kommentar
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Har alltid velat se mitt lag kliva ut ur ett rektum av mässing.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Fyra nyanser av brunt är naturligtvis de givna klubbfärgerna. Butter-Kent Forsberg med mänsklig avföring i munnen är klubbmärket att sukta efter, och varför inte låta Linkan och Freddan sköta sporten tillsammans? Som tränare vill jag se Peter Gradin och Uffe Thors bilda ett dynamiskt par.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Bara analt hoppas jag? Annars blir jag väääldigt besviken!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Jag saknar hans backpartner. Kalle och han var nåt att luta sig mot det.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Jensen_12: Backarna kan ju inte gärna knuffa Riddarn i rätt position.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Jensen_12: Så det är bättre att vi förlorar med 0-1 än 5-6 då menar då? Med Vampola vinner vi knappt, utan kommer vi inte att vinna alls.
Det är åt helvete, men jag är nog inne på Frellas linje.
Det är åt helvete, men jag är nog inne på Frellas linje.
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
diffe: Mysigt att droppa det där och sen logga ut... Jag pissar på mig.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Hej, och välkomna till nostalighörnan...
Annars så är det ju så att den bästa kedja som spelat i TIK, förutom Jonte-Zäta-Gunno under lockouten, är den med Robban-Krykov-Gunno.
Annars så är det ju så att den bästa kedja som spelat i TIK, förutom Jonte-Zäta-Gunno under lockouten, är den med Robban-Krykov-Gunno.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Egentligen så borde Janne Larsson ha TIK som moderklubb med tanke på hockeyskolan, men då börjar väl Huge att grina.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det vet jag väl inte, men man kan ju inte vara otrevlig med alla heller.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Burkmat: Jag tycker du är mer lik Garrincha. Han skulle jag inte heller vilja dansa med.
Edit: En historielektion. Den mannen vara fantastisk på att dribbla - som dig. Mycket tack vare sina ovanligt krökta ben: Det ena benet lutade inåt, det andra utåt.
Edit: En historielektion. Den mannen vara fantastisk på att dribbla - som dig. Mycket tack vare sina ovanligt krökta ben: Det ena benet lutade inåt, det andra utåt.
Redigerad kommentar
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Burkmat: Man behöver inte leta det räcker ju med att kolla dina fem senaste. Du bjuder ju upp rätt bra själv, men jag kan inte rå för att du har två vänsterfötter.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Burkmat: Utan att ta bort nån cred från dig och dina nyanserade bidrag sen augusti i år, så kan jag väl säga som så att innan alla idioter klev in här så fyllde man väl åtminstone en 7000-8000 inlägg med det huvudsakliga ämnet, hockey.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Burkmat: Ja klockan börjar ju att bli... Sen ska du inte Lyssna på HB. Kan vara HS största galt efter Bravo.
+ 3
Föregående · 16 · Nästa