Historik
Föregående · 4 · NästaJag kan inte skriva varför av förklarliga, utan det tar vi när han skrivit på.
Redigerad kommentar
Glad snaps!
Redigerad kommentar
Gunno är inte nån dussinspelare, han har trots allt varit nära VM-spel fler än en gång, så det där med floppvarning är bara att glömma. Han är god för 20 mål/40 poäng, även i dagens TIK.
De flesta spelare behöver en hyfsad omgivning för att lyckas, men så svaga är vi inte att en spelare som han skulle få problem att leverera. Han är heller inte en spelare som åker och väntar på den perfekta passning. Hans jobb och slit är minst lika bra som hans näsa för målet.
Olle: Hedman är en bättre back än Strbak. Hallin är en vassare brunkare än Tjärnqvist. Warg är inte bättre än sin kusin. Sen då? Vi har åtminstone en hel del elitserierutin i laget.
Det sköna är att jag skrev Nilson, inte Warg.
Olle: Det är bara allsvenskt rakt igenom, kryddat med endel spets. Eller är det så mycket spets egentligen? Nilson och Tjärnqvist känns sådär och Strbak var inte direkt lysande senast.
Gerber kommer naturligtvis att vinna ett gäng matcher åt dem och Iggulden lär kunna hänga en och annan i päpä, om han får vara hel.
Njae, de skrämmer inte mig. Är det nåt lag vi ska ha bakom oss så är det RBK.
Tänk att det gick att posta ett inlägg i den här tråden som handlade om en potentiellt nyförvärv.
Edit: Nån frälsare kan han väl knappast ses som?
Redigerad kommentar
Föregående · 4 · Nästa