JimmyH: Haha...jag trodde det var en ny artikel. Självklart kan man inte likställa. Men det lär ju inte vara så hemskt mycket billigare. Och givetvis är de andra billigare att försäkra. Men de är samtidigt fler. Så sammanlagt är det ju inte orimligt att det allt som allt skulle landa på runt fyra fem miljoner i försäkringar för fem spelare under en hel säsong.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Självklart kan man inte likställa. Men det lär ju inte vara så hemskt mycket billigare.
Och givetvis är de andra billigare att försäkra. Men de är samtidigt fler. Så sammanlagt är det ju inte orimligt att det allt som allt skulle landa på runt fyra fem miljoner i försäkringar för fem spelare under en hel säsong.