Historik
Föregående · 18 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2026-01-08
Cobbel: Tyvärr går det ju inte missa mer lägen än MPS. Bästa hade ju varit att Pääjärvi och Walli byter plats
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
De blir Juel igen.
Boyce borta så det blir Därth Vader i fjärdekedjan.
Pääjärvi får en (?) chans till i första (akta blodtrycket Modano)
Boyce borta så det blir Därth Vader i fjärdekedjan.
Pääjärvi får en (?) chans till i första (akta blodtrycket Modano)
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Sen gick de ju räkna ut med trasig blyertspenna att han gillar pyro-publiken bäst
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fast de är klart, ger man Örebros klack 3 poäng då är det låga krav att bli expert
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2026-01-06
Luleå tar över förstaplatsen i ''att kasta bort en ledning''
4-0
Sen 5 - 3 i öppen kasse med 2,30 kvar, och lyckas torska ändå
4-0
Sen 5 - 3 i öppen kasse med 2,30 kvar, och lyckas torska ändå
+ 16
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2026-01-06
Heisenberg: Dom hade alltså 4-0, och med 2.30 kvar typ gör dom 5-3 öppen kasse
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2026-01-06
Uppdatering: Jeremy Boyce
- Jeremy ådrog sig en underkroppsskada och ska undersökas vidare i veckan. Han är tillsvidare ej tillgänglig för spel, kommenterar Christian Rydin, lagläkare.
#timraik
- Jeremy ådrog sig en underkroppsskada och ska undersökas vidare i veckan. Han är tillsvidare ej tillgänglig för spel, kommenterar Christian Rydin, lagläkare.
#timraik
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2026-01-06
Juel och Heikki på torsdag då, hoppas Boyce mår bra. Kör nu!!!
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2026-01-06
{9374}: faktiskt andra poängen för Lundmark , men lika kul de . Även Pilö gör poäng
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2026-01-06
The great one: Nu ger vi närkingarna nått å gnälla över . VINN !!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Idag blev det Juel. Och Harde! Hade dock kunnat byta ut Pääjärvi i första mot Walli, Boyce eller Annerstedt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bra svensk period . Tjeckerna har många stora backar som kan skjuta så där får vi se upp
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Han är ju vass . En gång gjorde han 2 assist i samma div-4-match
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uppdatering: Anton Heikkinen
Efter undersökning kan vi konstatera att Heikkinen inte har drabbats av någon allvarlig skada. Läget följs dag för dag och för närvarande är han ej aktuell för spel, kommenterar, Christian Rydin, lagläkare
Efter undersökning kan vi konstatera att Heikkinen inte har drabbats av någon allvarlig skada. Läget följs dag för dag och för närvarande är han ej aktuell för spel, kommenterar, Christian Rydin, lagläkare
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Oavsett hur detta går kan vi skippa 3 mot 3 sen ? dutt å pet , åh nej ja vågar inte in i zon osv , backa hem
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
oK EN TILL DÅ ....
Uppdatering: Anton Heikkinen
??- Heikkinen träffades klubba mot ögat och bedömdes efter vidare undersökning behöva åka till sjukhus för kontroll. Det finns ingen misstanke om hjärnskakning, kommenterar Christian Rydin, lagläkare.
#timraik
Uppdatering: Anton Heikkinen
??- Heikkinen träffades klubba mot ögat och bedömdes efter vidare undersökning behöva åka till sjukhus för kontroll. Det finns ingen misstanke om hjärnskakning, kommenterar Christian Rydin, lagläkare.
#timraik
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Va är paniken , de är ju 10 pinnar till HV , höhö ??? Typ så . Go'natt
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Om inte Tommy kan se att JJ är , ska vi säga , inte riktigt i form , så kanske de går att räkna ut att de kanske är dags att vila . ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Varför har vi ens 2 målvakter ??????????? SÄLJ JUEL NU Å KÖO EN PPBACK OM JUEL ALDRIG FÅR SPELA ÄNDÅ ?????????????????????????????????????????????????
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Man undrar vad Juel gjort ? Punka på Tommys bil ? Trängt sig före Backlund på restaurangen ? Tappat bort papper på nubbens kontor ?
+ 5
Föregående · 18 · Nästa
