Andersson

12872 inlägg · 24404 besäkare

Historik

· 19 ·
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
1 tavla gör JJ idag . Vet inte om övertidsmålet var så omöjligt , råkade slå av precis när DIF vann

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Va mkt farligare de blir om man skjuter i pp ?????

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
lämplig tid för bp . nästan 4 min kvar och 2-2

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Aja vi leder iaf , och ägg-ätarna ligger under med 5-0 . Lite glada kan vi väl va ?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
32-11 i skott . Ja DIF - målisen är 1,98 men han kan väl inte ta allt , va är detta ?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Aningens trubbigt va

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Zäta75: Tycker även vi var bättre än vanligt med att lasta puckar på mål , även bättre på skymma

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Adam är helt ok som kommentator . Lite ovanligt långa pausintervjuer senast

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
För övrigt får vi oftast Adam som kommentator . Hoppas han har vilat stämbanden sen förra matchen

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Zäta75: Ja dom ska ju kvala i den bästa av världar

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Rip Kirby: Wonderful , Wonderbar

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Zäta75: Nu lossna det ja

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Aldrig bra nånstans att örebro vinner en match

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Nisse på Mon or: Brynäs svettas .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Tyvärr även den långa med glatt humör

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
HARDE tebax - Krossa Djurgårn

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
JanneH: Wikegård står för flygresan

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Leonard är inte nån jätte heller, princip samma storlek som Dahlen, 180 /87

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blichfeldt, Dickinson, Rattie, Åberg, Kopacka,
Rem Pitlick, John Leonard, AHL .
Sen ett par namn ytterligare från allsvenskan, men ska vi verkligen värva från en lägre serie om vi vill ha spets?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Junior-Vm Hockey
SEMIFINALER
4 Januari 22.30 Sverige - Finland
5 Januari 02.30 Kanada - Tjeckien

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tar sig stockholmarna hit imorrn? Är ju värst väder kring Gävle

Edit : Glömde att vissa lag har råd att flyga

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Eftersom vår backsida är inne i en föryngringsprocess så kommer Lukas att vara en av våra rutinerade pjäser framöver samtidigt som vi hoppas på fler kliv framåt på det personliga planet . U get 3-årskontrakt
/ Nubben

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ifall nån har missat så spelar Sverige kvartsfinal i junior-vm . Fredag kl 20.00 svensk tid , mot Lettland

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
JanneH: Tycker man kan behålla kedjorna som va förra matchen , förutom att man byter plats på MPS och Walli .

Liljakedjan va riktigt bra

Harde får gärna komma tebax å stabilisera backsidan

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Nästa match vill jag att Svensson och Heikki hamnar i poängprotokollet

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Nougath: JAG tycker att hårde harde ska va tillbaka omgående

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Kan nog va bra att vila JJ så han inte blir utsliten . Juel snart eller ?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Barre gjorde 3 poäng , men Timrå fick bara 2 ... aja

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
vonDöbeln: höll väl fast leksandsklubban

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
3 spelare som drar ner lander , inge utv ???????

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Fast det brukar bli 3-2 till hemmalaget när dom här lagen möts . Chansen finns

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Zäta75: jag . orkar . inte . 44-9 i skott och en slump får dom in


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Tror leksingen satte nytt SHL rekord . Längsta paus-intervjun

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Röda Tallen: Som Adam sa .... väntar Lilja 2 sek till så är hela målet öppet

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
match 300 för EP . Hoppas de blir en av de bättre

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Går de inte vägen nu så vet man aldrig när de blir

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Den där långa , farliga .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nougath: Räcker med däng nu . Hemma ska vi va starka


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Hemmalaget får anfalla mot det större målet i 2 perioder , så har vi löst det =)

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
roger_sundsvall: Samma som han sa omgång 1. Fler spelare får bidra med mål och poäng. Vad bra det går

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Har man inte skillsen , tex den lilla detaljen målskytte . Då får man iaf se till att man jobbar kämpar å sliter mest av alla lag istället . VISA att ni vill vinna

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Zäta75: Med Lander Lundmark Barre blev det ju lite tryck i tredje iaf . Inga mål men de gjorde ju ingen annan kedja heller . ( Vårt enda mål var pga en felpass av luleå ) Kanske kan testa den på tisdag

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Woody Jokinen: Nä och det är ju nog svårt ändå

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Woody Jokinen: Därför blir de också som vanligt . Trubbigt och tamt . När man sett det i 15-20 av 30 matcher är det inte konstigt man blir less


Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Varför spelar EP BP ? slut tekare ?

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
vi slår ju mer passningar bakåt än framåt .. Och pissedlund som tjatar 75 gånger att vi inte har en målskytt ..... VI VET ????????????


· 19 ·
Om Andersson
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå Centrum