Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
1 tavla gör JJ idag . Vet inte om övertidsmålet var så omöjligt , råkade slå av precis när DIF vann
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Va mkt farligare de blir om man skjuter i pp ?????
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Aja vi leder iaf , och ägg-ätarna ligger under med 5-0 . Lite glada kan vi väl va ?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
32-11 i skott . Ja DIF - målisen är 1,98 men han kan väl inte ta allt , va är detta ?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
Adam är helt ok som kommentator . Lite ovanligt långa pausintervjuer senast
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-01-03
För övrigt får vi oftast Adam som kommentator . Hoppas han har vilat stämbanden sen förra matchen
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blichfeldt, Dickinson, Rattie, Åberg, Kopacka,
Rem Pitlick, John Leonard, AHL .
Sen ett par namn ytterligare från allsvenskan, men ska vi verkligen värva från en lägre serie om vi vill ha spets?
Rem Pitlick, John Leonard, AHL .
Sen ett par namn ytterligare från allsvenskan, men ska vi verkligen värva från en lägre serie om vi vill ha spets?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Junior-Vm Hockey
SEMIFINALER
4 Januari 22.30 Sverige - Finland
5 Januari 02.30 Kanada - Tjeckien
SEMIFINALER
4 Januari 22.30 Sverige - Finland
5 Januari 02.30 Kanada - Tjeckien
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tar sig stockholmarna hit imorrn? Är ju värst väder kring Gävle
Edit : Glömde att vissa lag har råd att flyga
Edit : Glömde att vissa lag har råd att flyga
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Eftersom vår backsida är inne i en föryngringsprocess så kommer Lukas att vara en av våra rutinerade pjäser framöver samtidigt som vi hoppas på fler kliv framåt på det personliga planet . U get 3-årskontrakt
/ Nubben
/ Nubben
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ifall nån har missat så spelar Sverige kvartsfinal i junior-vm . Fredag kl 20.00 svensk tid , mot Lettland
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Nästa match vill jag att Svensson och Heikki hamnar i poängprotokollet
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Kan nog va bra att vila JJ så han inte blir utsliten . Juel snart eller ?
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Barre gjorde 3 poäng , men Timrå fick bara 2 ... aja
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
3 spelare som drar ner lander , inge utv ???????
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Fast det brukar bli 3-2 till hemmalaget när dom här lagen möts . Chansen finns
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Tror leksingen satte nytt SHL rekord . Längsta paus-intervjun
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
Röda Tallen: Som Adam sa .... väntar Lilja 2 sek till så är hela målet öppet
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-12-30
match 300 för EP . Hoppas de blir en av de bättre
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Hemmalaget får anfalla mot det större målet i 2 perioder , så har vi löst det =)
+ 2
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
roger_sundsvall: Samma som han sa omgång 1. Fler spelare får bidra med mål och poäng. Vad bra det går
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Har man inte skillsen , tex den lilla detaljen målskytte . Då får man iaf se till att man jobbar kämpar å sliter mest av alla lag istället . VISA att ni vill vinna
+ 2
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Woody Jokinen: Därför blir de också som vanligt . Trubbigt och tamt . När man sett det i 15-20 av 30 matcher är det inte konstigt man blir less
+ 3
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
vi slår ju mer passningar bakåt än framåt .. Och pissedlund som tjatar 75 gånger att vi inte har en målskytt ..... VI VET ????????????
Föregående · 19 · Nästa
