Andersson

12872 inlägg · 24404 besäkare

Historik

· 20 ·
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Kryset: Verkar som vi försöker drop-passa in pucken i pp

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sop - #%¤&/ Edlund på det då .
Hur mycket ska han tjata om vår '' spets '' ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nougath: Barre, Boyce och Heikki 3 ass Pääjärvi

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Var nog många år sen man såg FBK så här trubbigt

Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Modano: Den gamle Modostjärnan Hasa har slagit in 2 puckar mot Malmoe idag

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Falskt rykte förhoppningsvis

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: Enligt ST så missar Erixon Wedin och Juel matchen . Samt j-vm:arna då

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Imorrn måste vi stoppa den där six-seven .........
dvs Linus Omark ( erad ) Hade varit GANSKA så nice med 2 raka

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Tommysåsson: Otippat med Hartmann som 4, han har ju (tyvärr ) inte varit i form denna säsong


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
BlackBay: Anders Lindbäck !

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Nisse på Mon or: Passningar, flyt i spelet, å såna där smådetaljer får vi ta på söndag

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Forsmark, Lilja, Levinsson, Walli, Westis och Bojan gör poäng .
Ja , vi skulle ju sprida ut lite mer?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Njeee... Nu ställer vi Juel nästa va? JJ gör alltid tavlor va? Juels tur nu å hela den biten...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Glenn-Justus Klosett sänker Örebro . 11 borta var de ja ....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: HV har 11 borta och gör 6 mål ..... bortaplan . aja

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Händige herrn sänker HC Plast . nåt positivt idag iaf


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Nougath: Hare inte varit tidigare heller

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Nisse på Mon or: nu . på hemsudan . 20 min försenad men vi blir nog inte diskade

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Smörgåsen : 78 80 80 kg . Modano-utbrott

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
JonteD: Lite kul andå att Väck-sjö får smörj

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Villervalla: Att inte ens egna hemsidan hinner få ut laguppställningen först ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
FrOllik:

Böka vid sargen ger oss gråa hår
Våga skjuta tufft att göra mål!

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Levinsson kom ändå från Allsvenskan ,
så det blev '' kanske '' för stort kliv . Heikkinen har ju producerat bra tidigare

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Är inte det fall för försäkrings- eller a-kassan?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En hälsning på jumbotronen annandan'

.... 3 , 2 , 1 .... I'll be back ..... / Tim


Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Joslan00: JJ har ju varit bättre i år , så det är ju de dom gör ????

Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Joslan00: För att Lasse Johansson i frölunda går i pension efter det kommande SM-guldet nu till våren .....

Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Nu tar vi Juel resten av säsongen , vi vinner 11 raka och han släpper bara in 12 mål . Snart kommer tomten , han är röd å vit också . hörs hej

Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
-Sputnik-: Möjligen en tavla av JJ idag men samtidigt var det ju 2 mot 0 läge .......

Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Jag vill leva som David Lilja ,åka runt utan mål och utan vilja . Tjäna flera hundra tusen spänn kanske gör jag en poäng , de är livet som idoool .....


Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Kan nån texta när dom intervjuar Tränar-Björn i lakers ?

Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-12-20
Vi får ofta Backe verkar det som


Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Sista januari är deadline för beslutet.

Än så länge har Tommy Samuelsson inte bestämt sig.

- Vi får se vad framtiden utvisar, säger Timråtränaren till ST-sporten.

* JAG tycker att Tommy kan förlänga . Gör det bra med det som finns

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Gathlopp: Jaha ..... är de så dom räknar ?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
FrOllik: Andraperioder är det som gäller , hela matcherna framöver

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
BÅDE Väck-sjö och Peter Backe , kan det bli roligare ?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Rip Kirby: Fast mer 08-lag är inte helfestligt heller

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Modano: Så Löven blir blåsta i år ...igen ?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Samma som 70% av FW denna säsong

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Rallarn: Som Lilja typ

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Den där ''22an'' tycker jag kan spela i morgon också, om det inte krockar med nån juniormatch. Lander är väl knappast tillbaka ifall det var magsjuka igår.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Robin Kovacs blir avstängd 2 matcher för att ha pekat finger åt DIF- klacken . Ja så kan de gå när man är obalanserad

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Villervalla: Ja vi kan testa Juel imorrn , absolut

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Villervalla: Juel har en seger och 86.9 % så jag vet inte hur det ska bli nån uppgradering

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
På lördag vinner vi . Nästan helt säkert .

· 20 ·
Om Andersson
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå Centrum