Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Drömmen är ju kval mellan Öre och Ägg, nån gång händer det...
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Modo missar SHL nästa år också. AIK har värvat Jhonas Enroth, som nästa säsong går upp i SHL samtidigt som Örebro åker ur.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Det luriga nu blir att fixa ihop 4 kedjor som samtliga kan producera hyfsat. Dvs en målskytt i varje, säsongens utmaning
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
bar mofftak: Hade inte direkt gråtit om vi fått en toppback på de här
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
roger_sundsvall: Ä Gardinen klar eller vare bara rykte? Om han är klar, är han det stora namnet som ersätter 54?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
mattias - 74: Cale Makar var listad 180 flera säsonger.
NHL brukar överdriva längd och vikt
Viktor Hedman är nu 2,01
Malkin helt plötsligt uppdaterad till 1,96
NHL brukar överdriva längd och vikt
Viktor Hedman är nu 2,01
Malkin helt plötsligt uppdaterad till 1,96
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Petter Granberg lämnar Växjö, ska vi inte ta honom med? Modano-formad back med rutin
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
För övrigt hoppas jag att Kovacs lämnar SHL helt och hållet nästa säsong och ännu hellre svensk hockey som helhet
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Röda Gardiner blir en bra värvning.Trodde han gjorde mer mål denna säsongen men 15 är väl ok
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Kivenmäki är ju assistkung, vem ska göra mål på hans mackor? Lander eller Heikki?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Barkemo blir nog inga problem. Hallquisth känns mer osäker/oprövad i så fall.
Är däremot inte Barkemo redo för SHL då sitter vi lite i skiten.
Är däremot inte Barkemo redo för SHL då sitter vi lite i skiten.
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Röglefansen sjunger: så kan de gå, så kan de gå, så kan de gå
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Snart final 3 då
Enda tråkiga med SAIK är skottstatistiken
period 1 14
period 2 16
period 3 2
Nu brukar dom iofs ha ganska bra koll på matcherna när tredje börjar, men ändå
Enda tråkiga med SAIK är skottstatistiken
period 1 14
period 2 16
period 3 2
Nu brukar dom iofs ha ganska bra koll på matcherna när tredje börjar, men ändå
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Karlsson74: Ja det är väl i medelskiktet, inte nån som sticker ut
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Hartmann missade sista 9. Vi missade både slutspel och play-in.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Gillar även den här Coolman i rögle , men han har säkert kontrakt och producerar inte riktigt så många poäng som vi behöver
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Just Röda Gardiner från väck-sjö hade varit en toppvärvning. Vi får se.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Varför presenteras inte Forsell? FBK spelade ju klart för nästan en månad sen. Eller kan det vara någon bättre på G?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
The great one: Förutom Rögle så är väl dessa lagen vi kommer slåss med i nedre skiktet nästa år
Föregående · 2 · Nästa
